netwerk werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sungirl

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2002
Berichten
240
ik heb bijna het zelfde probleem, heb wel internet maar met de kabel, wil ook graag draadloos. Wie helpt ons ?
 
draadloos

Hallo,

Tis niet de bedoeling dat ik hier de topic overneem, maar er wordt nu wel gereageerd, dus ik ga hier maar verder. Als dat niet goed is hoor ik het wel.

draadloos heb ik dus internet, met 2 computers. Als ik draadloze verbinding aanklik, gaat het zoeken wel beginnen, maar er wordt gezegd, dat er geen draadloze verbindingen zijn. Ik het een laptop met vista (net nieuw) een toshiba. De computer is al wat ouder net 3 jaar geweest, een HP met XP erop. Misschien is dat het probleem?

Ik heb de 192.168.0.1 in mn balk geplakt, hij deed er lang over, maar gaf aan, kan deze pagina niet vinden.

Ben niet zo een computerfreak, zeker niet waar ik nu mee bezig ben, dus alles graag stap voor stap.
 
Hallo,

Tis niet de bedoeling dat ik hier de topic overneem, maar er wordt nu wel gereageerd, dus ik ga hier maar verder. Als dat niet goed is hoor ik het wel.

draadloos heb ik dus internet, met 2 computers. Als ik draadloze verbinding aanklik, gaat het zoeken wel beginnen, maar er wordt gezegd, dat er geen draadloze verbindingen zijn. Ik het een laptop met vista (net nieuw) een toshiba. De computer is al wat ouder net 3 jaar geweest, een HP met XP erop. Misschien is dat het probleem?

Ik heb de 192.168.0.1 in mn balk geplakt, hij deed er lang over, maar gaf aan, kan deze pagina niet vinden.

Ben niet zo een computerfreak, zeker niet waar ik nu mee bezig ben, dus alles graag stap voor stap.

Wacht even, nu ben ik de weg kwijt. Heb je nu wel of geen draadloos internet? Of met 2 computers wel en met 1 niet?
Wat is het merk/type van de router?
Welk programma gebruik je om draadloze netwerken te detecteren? Dat van Windows zelf of een van een andere leverancier (speedtouch etc.)

Wanneer je gedraad aan de router 192.168.0.1 intikt, zie je dan wel iets?
 
Als je weet dat dit niet mag waarom doe je het dan.
Ik heb er nu maar iets los van gemaakt.
volgende keer gooi ik het op een niet zichtbare plaats......
 
Als je weet dat dit niet mag waarom doe je het dan.
Ik heb er nu maar iets los van gemaakt.
volgende keer gooi ik het op een niet zichtbare plaats......


Dat het niet mag, daar rade ik naar.:p Iemand begint met dit, maar gaat niet verder, dus waarom zou ik daar dan geen gebruik van mogen maken??:p:p

Ben nu inmiddels met allebei de computers op internet. alleen beiden bekabeld. Je mag deze topic van mij sluiten, ik zoek verder, en kom als ik er niet uitkom wel met mn eigen topic. tevreden meneer puppie :mad:
 
Nu vragen we je om de status van je vraag aan te passen indien deze is opgelost

Watchdog vraagt mij: Nu vragen we je om de status van je vraag aan te passen indien deze is opgelost.

Dat is het niet, maar eigelijk ben ik deze topiq niet begonnen. Vraag maar aan Puppie.
Maar ik meld deze wel als opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan