Ik heb onlangs windows vista Ultimate geïnstalleerd (in dual boot met xp home edition), alles werkt perfect (buiten een 'nvlddmkm-error), maar er is wel een ander groot probleem. Mijn oude 98SE pc, vroeger perfect in netwerk met xp home, krijg ik niet in een netwerkt met vista. Waarschijnlijk is dit gewoon omdat ik er niets van ken, maar als ik op de 98 naar 'deskxp' wil gaan (zo heet mijn pc) zegtie 'you must supply a password to make this connection: Resource:\BUREELXPIPC$'. Ik weet begot niet welk wachtwoord dat zou kunnen zijn.Het rare is dat ik met mijn vista wel op de harde schijf van de 98SE kan, maar omgedraait gaat dus niet.
Mischien gewoon met vista opnieuw een netwerk instellen? Maar dan moet ik handmatig configureren in de browser, mar bij xp had ik dit al helemaal ingesteld, en daar werkte het wel, maar nu bij vista met dezelfde instellingen werkt het blijkbaar niet...
Een oplossing aub? Alvast bedankt,
[Edit: moet dit niet bij routers ofzo staan?:s
)
Mischien gewoon met vista opnieuw een netwerk instellen? Maar dan moet ik handmatig configureren in de browser, mar bij xp had ik dit al helemaal ingesteld, en daar werkte het wel, maar nu bij vista met dezelfde instellingen werkt het blijkbaar niet...
Een oplossing aub? Alvast bedankt,
[Edit: moet dit niet bij routers ofzo staan?:s

Laatst bewerkt: