netwerkadapter doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tt123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jul 2011
Berichten
2
Vandaag starte ik google chrome op en wou gaan internetten, dat lukte niet.
Dus uitzoeken wat het probleem was, modem uit en aan gezet. Uiteindelijk lag het aan de netwerkadapter. Heb het via windows proberen te repareren maar dat lukt ook niet. Later heb ik een driver gedownload (http://www.realtek.com.tw/downloads/...&GetDown=false), en via geinstalleerd maar het lukt nog steeds niet. De netwerkadapter is realtek rtl8139/810x Family Fast Ethernet NIC. Het besturingssysteem is windows 7.
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Alvast bedankt,

fvl0ds.jpg

11ikaiv.jpg

mkyjwh.jpg
 
Eerst maar eens beginnen in Apparaatbeheer de hele netwerkadapter te verwijderen. Dan de pc herstarten en de netwerkadapter (door Windows) opnieuw laten herkennen (en installeren).
De melding is lijkt namelijk te zijn dat er wel een driver is, maar bij het aanmaken van een Netwerkverbinding problemen zijn geweest. "De IP-protocolstack kan niet automatisch worden gebonden aan de netwerkadapter".

Voor verdere tips (als bovenstaande niet helpt) kun je Googelen op: De IP-protocolstack kan niet automatisch worden gebonden aan de netwerkadapter


Tijs.
 
Eerst maar eens beginnen in Apparaatbeheer de hele netwerkadapter te verwijderen. Dan de pc herstarten en de netwerkadapter (door Windows) opnieuw laten herkennen (en installeren).
De melding is lijkt namelijk te zijn dat er wel een driver is, maar bij het aanmaken van een Netwerkverbinding problemen zijn geweest. "De IP-protocolstack kan niet automatisch worden gebonden aan de netwerkadapter".

Voor verdere tips (als bovenstaande niet helpt) kun je Googelen op: De IP-protocolstack kan niet automatisch worden gebonden aan de netwerkadapter


Tijs.

Heb ik ook al geprobeerd.
Bedankt voor je tip.
Ik heb even gezocht en het lag aan mijn antivirus avg, had het laatst ook geinstalleerd.
Nu verwijderd en heb weer verbinding.
Heel erg bedankt voor jullie hulp.
 
Mooi dat er een oplossing is.

Graag nog de vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan