netwerkadapter niet ge installeerd/wirreles werkt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetlady1991

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
Hallo,,

Ik heb een acer aspire 5336 laptop..
Nu heb ik er windows 7 opgezet en is prima geinstalleerd, nu wil ik me updates gaan doen en dat gaat niet omdat hij aangeeft dat het netwerkadaptor niet is geinstalleerd..
Ik kan nu ook verder vrij weinig ..
Hij geeft dus ook aan dat er een hardware niet aanwezig is voor me internet..
Ik heb zitten zoeken en doen en kom er niet uit ik heb een driver programma maar daar kan ik ook weinig mee omdat hij geeft wel aan dat die het 1 en ander mist maar dat is logisch maar kan ze ook niet downloaden omdat ik geen internet via die laptop heb haha...

hoop dat iemand mij kan helpen

groetjes triess

Hoi...

Hieronder staan alle drivers van die laptop. Rechts kan je kiezen bij operating system voor de juiste w7 versie.
Begin dan eerst eens met de chipset drivers en na een herstart de wireless en lan. Nu worden er 2 gegeven..ik kan hier vandaan niet zien welke je nodig hebt maar doet de ene het niet dan zou de andere het moeten doen.
Je hebt momenteel helemaal geen internet op dit ding of zit je nu bedraad?. Indien geen internet dan via een andere pc de drivers even op een stick(oid)zetten.
http://support.acer.com/product/default.aspx?modelId=3288

Hoi...

Hieronder staan alle drivers van die laptop. Rechts kan je kiezen bij operating system voor de juiste w7 versie.
Begin dan eerst eens met de chipset drivers en na een herstart de wireless en lan. Nu worden er 2 gegeven..ik kan hier vandaan niet zien welke je nodig hebt maar doet de ene het niet dan zou de andere het moeten doen.
Je hebt momenteel helemaal geen internet op dit ding of zit je nu bedraad?. Indien geen internet dan via een andere pc de drivers even op een stick(oid)zetten.
http://support.acer.com/product/default.aspx?modelId=3288

bedankt voor de informatie..!!!!
Maar heb het nu gedownload en op een stick gezet maar krijg zo veel dingen te zien als ik het open wat moet ik bij die chipset en die lan indrukken?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan