Netwerkadapter niet weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

pbeek

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Na het Reinstaleren van Windows XP
is het niet meer mogelijk dat mij netwerkadapter word weergeven
de pc is zelfgebouwd en heet MSI

graag iemand die een oplossing weet
:)

mvg pbeek ,

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.:)

Na het installeren van Windows, zul je nog de driver van de netwerkkaart moeten installeren. Als het een onboard netwerkkaart is, zul je bij de moederbord fabrikant de nodige drivers kunnen vinden. Installeer eerst de chipset driver en daarna de rest.

Welkom op Helpmij.:)

Na het installeren van Windows, zul je nog de driver van de netwerkkaart moeten installeren. Als het een onboard netwerkkaart is, zul je bij de moederbord fabrikant de nodige drivers kunnen vinden. Installeer eerst de chipset driver en daarna de rest.

en waar zou ik die kunnen vinde ?

de draadloze netwerkkaart = van het merk sweex

en de ethernetadapter = Rhine 2 Fast Adapter

Voor de ene bij Sweex op de site en als de andere onboard zit zul je bij MSI moeten zijn. Dan ga ik er vanuit dat daar je moederbord van is, gezien je eerste bericht.

Daarom had ik ook die tweede link erbij geplaatst.:)

Je hebt de pc toch zelf gebouwd? Kijk anders even op het moederbord zelf.

De pc is door een collega gebouwt de moederboard is wel van het merk MSI

maar welke versie zou ik niet weten heb jij mischien een programma hoe ik dat kan bekijken ?

De pc is door een collega gebouwt de moederboard is wel van het merk MSI

maar welke versie zou ik niet weten heb jij mischien een programma hoe ik dat kan bekijken ?

De kast van de pc openmaken en dan op het moederbord kijken welke naam erop staat.

Anders moet je siw proberen

http://www.gtopala.com/siw-download.html <--hier kan je hem vinden

Aan de linkerkant heb je enkele keuzes. Om 1 dingetje te kijken neem je best de SIW standalone <--dat is een programma dat je direct kan openen zonder het in de map Programfiles te installeren, Als je het echt vast wilt installeren op de pc neem ja SIW With Installer.

Als je uitendelijk SIW geopent hebt, klik ja links op motherboard en dan kan je zien welk model je hebt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan