Netwerkadapter Probleem [CODE 12]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Imortal

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2015
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met mijn Netwerkadapter hij geeft fout code 12 aan. Ik heb zelf overal gekeken maar kon niks vinden. Heeft iemand misschien een fix?

mvg

Fout rapport:

Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt. (Code 12)

Als u dit apparaat wilt gebruiken, moet u een van de andere apparaten van dit systeem uitschakelen.

Laatst bewerkt:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> msinfo32.exe
Kijk onder Onderdelen -> Probleemapparatuur

Kijk welk apparaat de netwerkkaart 'dwars zit' en schakel die dan (indien mogelijk) uit.

Overigens is je informatievoorziening erg (lees: veel te) beperkt: Je vermeldt niet welke Windows versie, ook niet of het hier een wifi of bedrade netwerkadapter betreft, of die netwerkadapter op het moederbord geïntegreerd is of een insteekkaart is, merk+type netwerkkaart (vlgs. Apparaatbeheer)...

Tijs.

En sinds wanneer is dat?
Systeemherstel al geprobeerd?

Wat is het merk en type moederbord?
Wat is het OS?

Ik heb een oude Dell Computer. Zonder Draadloos netwerk.

Windows 7 32 bit

Ik zie nu dit

Naamloos.png

Nieuwe schermafdruk van msinfo32 maken, waarbij je eerst de kolombreedte zodanig aanpast dat we kunnen lezen wat er staat.
Je kunt beginnen met de scheidingsbalk tussen het rechter en linker deelvenster naar links te slepen, zodat je in het rechter deelvenster meer breedte overhoudt voor de aan te passen kolombreedtes aldaar.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Netwerk zit op moederbord* Merk Intel (R) PRO/1000 MT Netwerkverbinding

We kunnen niet lezen welk probleem er wordt gemeldt bij MSINFO32, dus geef die melding ook in een duidelijk leesbare / complete schermafdruk.
Gaat dus om de kolom Foutcode.

Tijs.

Let niet op de Draadloos Icon ik heb een USB adapter van Netgear

Maare, wat gebruik je dan?

Indien niet de onboard maar de wifi dongle, schakel de onboard in de bios of windows uit

Ik heb het opgezet toen die Lan niet meer werkte. Sinds gisteren werkt mijn lan niet meer. Van daar die Netgear USB voor even.

Verwijder alle USB poorten en bedrade netwerkkaart (zet niet het vinkje dat ook de driver verwijderd moet worden).
Herstart de computer (alles wordt opnieuw geïnstalleerd), kijk daarna of het probleem dan opgelost is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan