netwerkadapter wifi soms onvindbaaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

timcastelijn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
beste lezers,

sinds enkele weken kan mijn laptop (hp dv6132eu) soms geen verbinding meer maken via de broadcom wireless network adapter. Het ene moment is de netwerkadapter compleet verdwenen uit de hardware-lijst en het andere moment krijg ik het bericht "nieuwe hardware gevonden" waarna ik het stuurprogramma weer kan installeren. kan iemand mij helpen?

mvg Tim Castelijn

Is dat zomaar spontaan gebeurd, of heb je iets nieuws geinstalleerd of misschien zelfs windows er helemaal opnieuw opgezet?

het is spontaan begonnen, daarna windows opnieuw geïnstalleerd vanwege het probleem, maar dat heeft niet geholpen. momenteel doet hij het weer, maar vaak na rebooten houdt hij er weer mee op of gaat hij juist weer werken.

Zelfde probleem (en erger)

hallo Tim ik heb dezelde problemen met die van mij.Het begon 2 maanden terug.Hij deed het niet meer en was daarna ook uit de hardware lijst verdwenen.(alles geprobeert),HP ernaar gevraag,want het blijkt nu een bekend probleem .De garantie hierop is met een jaar verlengd.die van mij valt er jammergenoeg weer eens buiten.Dat is zeer slecht van HP want het is een fout.Maar goed ik had me er maar bij neer gelegd een een USB adaptor gekocht en alles draaide weer perfect.Nu is echter de hele laptop naar zijn grootje.Hij start niet meer op.De leds flikkeren even ,de koeler draait en dan houdt alles er mee op.Ook weer geen garantie werk.
ben niet zo blij meer met HP.
weet niet hoe oud jou pavilion is ,maar als ie binnen de garantie valt ging ie bij mij wel retour,want misschien krijg je dezelfde problemen over een tijdje die ik nu heb.Zie voor de uitgebreide garantie regeling maar eens op de site van HP.

groet Rico

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan