netwerkadapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellerrtc

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2007
hallo

ik heb net draadloos internet aangesloten maar nu wil ik boven op mijn kamer ook kunnen internet ik heb een smc ez card 10/100 pci smc 1211tx card in mij computer zitten kan je daar ook draadloos internet mee ontvangen? want mij lukt het niet

alvast bedankt!

Nee, dat is een LAN kaart (maar dat had je aan de achterkant van je pc al kunnen zien. Behalve de aansluiting voor de RJ45 zit er helemaal niets op het kaartje)
Het draadloze internetsetje dat je hebt aangeschaft, daar zal toch minimaal wel 1 usb dongle bij zitten?
Welke provider heeft het setje geleverd?

Laatst bewerkt:
ik heb hem niet van mij provider gekregen ik heb hem zelf gekocht van BELKIN bij en wat is een usb dongle??:D

Een USB dongle is een usb stick die je in een usb poort van je pc plugt. Met de meegeleverde software van je provider "programmeer" je de stick en wordt deze een soort van draadloze netwerkkaart en hoef je dus geen kaart meer te kopen. De dongle is tevens de antenne ontvanger van het signaal.

Voorbeeld

Enne, wat je vraag betreft "Wat is een usb dongle". Heb jij wel eens van het tooltje "Google" gehoord?

Laatst bewerkt:
Nee, dan heb je geen cd van je provider meer nodig. Als jij zelf draadloze hardware hebt gekocht dan dien je daarmee het e.e.a. in te stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan