"Netwerkadres verkrijgen" Lukt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephen1991

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Goeiemiddag

Ik zit met n probleem.. Ik heb dus een laptop met draadloos internet via een usb adapter
Alleen hij is er ineens mee "gekapt" ik maak gebruik van netwerk van het huis waar ik zit maar sins vandaag ken ik opeens geen netwerk adres van hun ontvangen?

Helpt usb adapter verwijderen, laptop opnieuw opstarten, vervolgens dongle weer instoppen?

Nee dat helpt niet ik heb al van alles geprobeerd.. Opnieuw installeren van de stoftware opnieuw in uit plugen
Maar hij blijft maar zoeken naar het netwerkadres van dit huis.. Ze hebben het modem 3 x opnieuw aangezet voor me maar ook zonder resultaat
Hij kan blijkbaar het IP adres niet vinden, heb ergens gelezen dat het ook handmatig kan hoe weet ik niet

Groetjess

kan je de laptop ook met een ethernet kabel aan de router hangen en testen of je ook hetzelfde probleem hebt? Tweede vraag, je hebt toch toevallig geen McAfee op je laptop als antivirus?

kan je de laptop ook met een ethernet kabel aan de router hangen en testen of je ook hetzelfde probleem hebt? Tweede vraag, je hebt toch toevallig geen McAfee op je laptop als antivirus?

nee ik heb geen McAfee erop, ik begrijp er echt geen *** van pfff

Je zal toch eerst met een netwerk kabel moeten proberen of je dan internet hebt, en vervolgens mij eerder voorstel moeten proberen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan