Hallo, ik heb een probleem met mijn router, er zijn in totaal 3 PC's aan gelinkt, de andere 2 doen het perfect, en hebben een netwerkkaart, mijn PC aan de andere kant, doet nogal moeilijk, de router is een SMCWBR14T-G Wireless Broadband Router, en ik gebruik een Wireless USB Adapter, dit is een SMCWUSB-G, om mijn internet te verkrijgen. Ik heb internet, maar niet voor lang, de verbinding is steeds zeer zwak, en gaat soms zelfs tot een snelheid van 1.0 Mb/sec... Mijn ISP is Telenet, en we betalen voor 3 PC's op hoge snelheid, met een grote up/downloadlimiet, dus daar zou het niet mogen aan liggen. Voordurend komt er bij de verbinding op te staan 'Netwerkadres verkrijgen'. Daarna is de verbinding er weer even, en dan valt hij weer uit, om weeral dat netwerkadres te verkrijgen, en opnieuw en opnieuw. Ik ben hier niet al te goed in, maar heb al geprobeerd om een statisch IP-adres te verkrijgen, maar dat werkte ook niet. Kan er iemand mij helpen? Ik kan me geen 2 maand vakantie inbeelden met zo'n internetverbinding. Als er nog details zijn die jullie nodig hebben, vraag ze dan gerust.
Dank bij voorbaat,
Sam.
Dank bij voorbaat,
Sam.