Netwerkbeheer programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Berichten
1.011
Ik heb een probleem met een standaard windows programma en een geinstalleerd programma bij de usb internet stick die ik heb, als ik windows opstart vraagt windows welke van de 2 programma's ik wil gebruiken, ik kies dan voor het programma bij de usb stick omdat die beter werkt. Alleen iedere keer dat ik windows opnieuw opstart vraagt hij dat opnieuw het is heel irritant, het windows programma kan ikniet uitschakelen en dat andere programma wel maar toch wil ik dat andere programma gebruikten, weet toevallig iemand hoe dat windows programma wel kan killen bij de opstart zodat hij niet om een keuze vraagt?
 
Hoi !

Rechtsklikken op "Deze Computer" dan eigenschappen, - geavanceerd - opstart en herstelinstelingen - standaardbesturingssysteem instellen - evt. lijst met besturingssystemen weergeven uitvinken.


Greetz,

Harry.
 
Wat moet ik er precies aan veranderen? Veel verstand heb ik hier niet van en k wil alles wel graag goed doen.
 
Hoi !

Sorry, maar dat staat er toch ?

Greetz,

Harry.
 
standaardbesturingssysteem instellen - evt. lijst met besturingssystemen weergeven uitvinken.

stond er, wat moet er ingesteld worden aan het standaardbesturingssysteem?
 
Welke van de twee waarmee je wilt opstarten !

Greetz,

Harry.
 
dat is waar :p :eek: hoe moet ik dat precies invoeren? Want hij start beiden op, maar uiteindelijk moet hij er 1 (programma wat bij de stick zat) ook daadwerkelijk aansturen.
 
dit staat in de boot.ini

Code:
[boot loader]
timeout=0
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect
 
Laatst bewerkt door een moderator:
even googlen doet wonderen :) de applicatie heet: "windows zero" en bestuurd inderdaad zoals ik al dacht vanzelf de draadloze netwerken ik kon hem via configuratiescherm > systeembeheer > services, permanent uitzetten. In ieder geval bedankt voor alle reacties :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan