Netwerkbestanden naar de prullenbak verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SvenSijbring

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2011
Beste mensen,

Eagle Creek heeft op 1 januari 2006 dezelfde vraag gesteld en aangezien deze vraag gisteren gesloten is door Satshow plaats ik deze vraag opnieuw.

Originele post:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/236695-Netwerkbestanden-naar-de-prullenbak-verplaatsen

Heeft iemand een oplossing voor het feit dat verwijderde netwerkbestanden direct verwijdert worden? Net zoals de OP wil ik graag dat de bestanden eerst naar mijn eigen prullenbak gaan, alsof ze op mijn eigen hardeschijf stonden.

Alvast bedankt voor de moeite,
Sven Sijbring.

Hartelijk dank voor je suggestie.

Maar voordat ik naar professionele programma's grijp wil ik graag weten of er een huis tuin en keuken oplossing is.

Sven.

Dan dank ik u voor uw reacties en zal voortaan beter opletten welke bestanden ik verwijder :D

Sven.

Je knipt hem naar je bureaublad en dan verwijder je hem (tada in de prullenbak)

Hartelijk dank voor het meedenken maar op dat moment is het geen netwerkbestand meer :(

Er komt altijd een "Weet u het zeker" melding bij het verwijderen, dus als dat event gevangen kan worden dan kan daar een actie aan gehangen worden natuurlijk.

Ik weet alleen niet hoe.

Mvg,
Sven.

Aargh, even dacht ik dat je het gevonden had, maar het is voor windows7, en ik heb XP.
Jammer, maar zeer bedankt voor de tip.
Want ooit gaan ik over op vista / windows7, en dan ga ik mooi op zoek naar deze vraag.

Ik denk dat er in XP geen oplossing is :(, behalve speciale programma's, dus ik zet deze vraag op Opgelost.

Thanx,
Sven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan