netwerkbrug

• Onderwerp starter Onderwerp starter BAD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BAD

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2004
Ik heb onlangs SP2 geinstalleerd maar na de nodige problemen heb ik SP2 gedeinstalleerd.

Bij de deinstallatie kreeg ik de boodschap dat verschillende programma's niet meer naar behoren zouden werken.
een van die programma's was ISP

Op het moment van deinstallatie nam ik dat voor lief want ik wist niet wat het was.

Gisteren wilde ik op de andere PC in mijn netwerk komen maar dat lukte niet meer ik zag in de map netwerk locaties alleen mijn PC.

Ik heb toen de optie netwerk brug herstellen toegepast maar toen kreeg ik de volgende foutmelding:

"Verbinding herstellen
De volgende stappen van de reparatie zijn mislukt:
Het ip adres wordt vernieuwt
Neem contact op met de netwerkbeheerder of ISP"

Daar was weer de kreet ISP dus daarom vraag ik jullie
Wat moet ik doen voor mijn netwerk weer in orde te krijgen.

P.S.
Ik heb al een geprobeerd een nieuw netwerk te istalleren met de wizard,maar dat mislukte ook.

Met vriendelijke groet BAD

Ik heb nu ondertussen netwekbrug25 ik heb dus 25 keer geprobeerd een netwerk te maken via de wizard
hoe kan ik de netwerkbrug weer resetten zodat deze weer op 1 staat.

elke keer als ik de wizard start zodat deze mij een netwerk maakt blijft het hangen in de map waar de twee PC te zien zijn bovenaan de map staat dat dit maar enkele minuten duurt, ik heb het al eens een hele nacht laten aanstaan maar er gebeurt verder niets.
daardoor kan ik ook geen opstart diskette meer maken voor mijn andere PC omdat het proces niet verder gaat.

komt dat omdat de pc al 25 keer een netwerkbrug ziet.

ik ben ten einde raad svp geef me een oplossing.

Waarschijnlijk had alles te maken met een driver en wel DEVLDR want toen ik die overnieuw had geinstalleerd werkte mijn netwerk weer.
Ik heb dit bericht via mijn andere pc getypt en verzonden via mijn thuisnetwerk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan