Als ik mijn pc opstart zie ik rechtsonder waar je internetverbinding staat een rood kruis. Maar ik kan nog steeds op internet, maar youtube filmpjes haperen wel. als ik dan het netwerkcentrum open dan zie ik staan
onbekend
klasse is niet geregistreerd
normaal staat daar dat ik gewoon verbinding met internet heb.
een nieuwe verbinding of nieuw netwerk instellen lukt niet en er word niets gevonden. Daarnaast werkt systeemherstel ook niet, dan krijg ik:
een onderdeel van de volume shadow copy-service heeft een onverwachte fout aangetroffen. controleer het gebeurtenislogboek van de toepassing voor meer informatie(0x80042302)
Wat daarnaast ook nog opvallend is, is dat mijn geluid het niet doen.
ik sta voor een compleet raadsel want een paar uur geleden voor ik dat had, deed alles het nog goed.
alvast bedankt
onbekend
klasse is niet geregistreerd
normaal staat daar dat ik gewoon verbinding met internet heb.
een nieuwe verbinding of nieuw netwerk instellen lukt niet en er word niets gevonden. Daarnaast werkt systeemherstel ook niet, dan krijg ik:
een onderdeel van de volume shadow copy-service heeft een onverwachte fout aangetroffen. controleer het gebeurtenislogboek van de toepassing voor meer informatie(0x80042302)
Wat daarnaast ook nog opvallend is, is dat mijn geluid het niet doen.
ik sta voor een compleet raadsel want een paar uur geleden voor ik dat had, deed alles het nog goed.

alvast bedankt