Netwerkclient (W98) blijft inbellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul001

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2001
Ik heb hier een netwerkje liggen waarvan alles het al jaren prima doet... nu moet er een computer bij windows 98-bak die altijd inbelde via de telefoon....
Netwerkaart erin, kabel aangel\sloten pingen naar mn server 192.168.0.1 lukt pingen naar www.BLAHBLAH.nl lukt vindt dus het ip adres... je raadt het al geen IE.....hij wil blijven inbellen ... al wizard met LAN geprobeerd geen succes. Wat kan ik nog doen om te zoregn dat ie dus niet wil inbellen maar t over de kabel doet....Tnx

Ga naar de instellingen van IE, tabblad verbindingen en klik op de button "instellingen" en volg de wizard. Kies LAN-instellingen. Verwijder eventueel de bestaande inbelgegevens.

Welke versie IE eigenlijk?

ik weet niet hoe het bij win 98 zit maar bij winXP kan je bij internet optie in I.E. de optie "nooit een verbinding kiezen" aanklikken

Hi, bovenstaande geprobeerd.... dus nooit verbinding --> dan gewoon standaard scherm kan server niet vinden.
Wil inbelgegevns niet weghalen want die moeten bewaard blijven... met Xp ics diskette lukt t ook niet ja, is wel niet de beste oplossing maar raak een beetje uit mn ideeen heb nu alle netwerksjit verwijdert en ben opnieuw aan t instellen laat t nog wel weten Tnx

Hallo,

Ben nog niets verder. Inbellen is nu wel uit maar dan vindt hij dus de netwerkverbinding niet.
DNS kan hij wel mopzoeken kan zelf de andere op ip tracert doen en vindt dan de computer naam als dus de inbelverbinding niet wordt genoemen (uitgezet) dan kan ie dus niet inetten. iemand iedee??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan