netwerkcontroller

Status
Niet open voor verdere reacties.

chagall 200

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
Hallo.
In apparaatbeheer staat een geel vraagteken bij overige apparaten als ik dat aanklik krijg ik een geel vraagteken met netwerkcontroller en als ik dat aanklik moet ik een stuurprogramma installeren maar dat lukt me niet want de software ontbreekt krijg ik te zien.Hij geeft ook code 28 aan.Ik heb de XP cd erin gedaan en dat werkt niet .Wie kan me helpen dit op te lossen.
Bij voorbaat hartelijk dank.

Netwerk controler heeft met je netwerkkaart te maken.
Je moet een cd hebben van die netwerkkaart . Zo niet..
Download een programma EverestHome of Aida en kijk wat je voor een kaart in huis hebt. Je kunt dan in Google zoeken op b.v. 3Com C400g of zo.

Of je kijkt in je pc. Is niet moeilijk.

En dan nog heb je deze alleen nodig als je op een netwerk zit of wanneer een router hebt.

Ik heb b.v. een geel uitroepteken vanwege een modem dat in mijn pc zit. Heeft dus niets te betekenen als je deze niet gebruikt.

ook ik heb dit probleem met een Acer Extensa 6700, 'k heb na het lezen van dit bericht Everest Home geinstalleerd en die geeft aan bij PCI apparaten: Intel 82801 FBMI/O Controller Hub 6 (ICH6-M) [B-2]. Een bericht kan niet worden weergegeven wat ik nu moet doen is me een raadsel, wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?
hansepansekever

Laatst bewerkt:
Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarbij is deze topic van 2005, dus lang niet actueel meer.

slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan