• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

NETWERKDAGEN.INTL (berekenen van aantal werkdagen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sameer

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2013
Beste

Ik zit verveeld met een probleem. Heb heel wat gebrobeerd maar het wilt van geen kant lukken. Het zit namelijk zo:
Als een pakket binnen komt, wordt het eerst in het systeem gezet dan gaat het naar 3 verschillende controles. En telkens als deze een van deze controles passeert wordt deze datum bij gezet. Ding is dat deze contoles niet volgens een vaste volgorde lopen.
Ik wil nu op het einde weten hoeveel dagen dat het geduurd heeft van toen het pakket binnen kwam en wanneer het laatste controle gehad heeft.

Nu wordt er een verkeerd beeld gegeven aangezien er weekends en feestdagen meegeteld worden. Iemand??
aub een dringende zaak. :confused:

kan je niet met min en max functies de eerste en laatste dag bepalen?

Blijkbaar niet zo heel dringend! Maar een voorbeeldje is zeer welkom. Anders iets met NETTO.WERKDAGEN() ?

Bedankt allemaal. Ik heb het met NETTO.WERKDAGEN() kunnen oplossen.
Ik was bezig met min en max binnen NETWERKDAGEN.INTL() te berekenen en het gaat blijkbaar niet. nog eens bedankt allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan