netwerkinstellingen terug hersellen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Ik kan niet meer op internet.


Nu zie ik onder netwerk(in configuratiescherm) dat er daar niets staat ingevuld.Normaal staat er tcp of zoiets.


Ik weet dat en een manier bestaat om dit terug te krijgen, dacht ergens iets verwijderen en dan mijn pc terug op te starten.

Hoe zit dit juist ?
 
het is makkelijker om een systeem herstel te doen ...start/bureau acces/systeem werkset/systeem herstel. kies een datum dat alles nog perfect werkte ...internet dus
 
Geplaatst door ONE<<HAND[FoT]
het is makkelijker om een systeem herstel te doen ...start/bureau acces/systeem werkset/systeem herstel. kies een datum dat alles nog perfect werkte ...internet dus
Zat dit al in ME ?
 
gewoon TCP/IP verwijderen en opnieuw toevoegen
of systeemherstel, werkt ook altijd
en de allerbeste tip: gebruik Win 2000 of zo, veel stabieler dan dat ME
 
Zat dit al in ME




volgens mij was ME de eerste met systeem herstel... heb er ook 2 jaar op gedraaid en moet zeggen heb er bijna nooit problemen mee gehad ...eigenlijk minder problemen dan met win98 2ed...op mijn systeem dan
 
Systeem herstel zit in ME maar werkt niet altijd even goed. Soms maakt hij geen herstel punten aan of werkt dat systeem herstel niet optimaal.
Ik weet niet watvoor verbinding Karine gebruikt. Met kabel staat niets in Config/Inbelnetwerken.
Met telefoon lijn moet je een nieuwe verbinding maken en alle gegevens die je van de provider hebt.
Als je Config/Netwerk klikt dan moet je daar Toevoegen
kiezen. Voor exacte uitleg kijk hier bij Windows ME en dan Handleidingen:http://go.to/wintips
Falco
 
Oke, bij wintips staat de oplossing.

Bedankt allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan