Netwerkje maken met aantal laptops..hoe?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Snulk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Snulk

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Ik wil lesgeven in Outlook met een aantal laptops.
Nu wil ik dat draadloos doen. Welke hard- en software heb ik dan nodig?

ik heb wel eens iets gezien dat heette "virtual machine" of zoiets. Is dat ingewikkeld?

Graag hoor ik iets van jullie:)

Hallo,

Als je gewoon een draadloos netwerkje op wilt zetten, dan heb je alleen maar een draadloos toegangspunt nodig... Maar ik snap je vraag niet helemaal, wat wil je precies?

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Hallo,

Als je gewoon een draadloos netwerkje op wilt zetten, dan heb je alleen maar een draadloos toegangspunt nodig... Maar ik snap je vraag niet helemaal, wat wil je precies?

theblindman.

Ik wil bij een bedrijf ergens in het land een cursus Outlook 2003 geven. Grote kans dat daar geen draadloos netwerk ligt, dus moet ik zelf wat meenemen.
De vraag is dan: hoe kan ik een netwerkje opzetten, zodat cursisten met elkaar kunnen e-mailen en zo?

Beetje duidelijk nu?
Jos

Hallo,

Als je daar beschikking hebt over een internetaansluiting, hang je daar gewoon een draadloos toegangspunt/router aan. Daar laat je iedereen dan mee verbinden.
Ik ga er dan wel vanuit dat hun Outlook al in is gesteld met een e-mail adres enzo.
Als dat niet het geval is, en je wilt ze alllemaal een (tijdelijk) email-adres geven voor in het netwerk, wordt het wel lastig. Dan heb je een computer met Windows Server 2003 nodig met een mailserver...

theblindman.

Hallo,

Als je daar beschikking hebt over een internetaansluiting, hang je daar gewoon een draadloos toegangspunt/router aan. Daar laat je iedereen dan mee verbinden.
Ik ga er dan wel vanuit dat hun Outlook al in is gesteld met een e-mail adres enzo.
Als dat niet het geval is, en je wilt ze alllemaal een (tijdelijk) email-adres geven voor in het netwerk, wordt het wel lastig. Dan heb je een computer met Windows Server 2003 nodig met een mailserver...

theblindman.

Ja, en omdat het zo lastig is stel ik deze vraag.
Ik wil een lokaal netwerkje met mailserver. Onafhankelijk van de vraag of daar internet is ja of nee.

14 dagen geleden en nog steeds geen oplossing.:confused:

Willen jullie nog eens goed nadenken?

Groeten,
Jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan