Netwerkkaar wordt niet herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijmpie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2005
Bestanden op laptop zetten.

Hee Hallo, al eerder heb ik hier mijn vraag gesteld hoe ik grote bestanden op mijn laptop kan zetten. Eindelijk heb ik via via een PCMCIA kaart gekregen die ook voor Windows 95 is bedoeld. Nu wordt de volledige netwerkkaart niet herkend. Software is geinstaleerd etc. ZOu dit aan de kaart zelf liggen of kan ik nog wat anders proberen. De laptop is een oudje, Compaq Armada.

[edit]:) ?>Titel zelf even aangepast[/edit]

Laatst bewerkt:
Hallo

Volgens mij zit de oorzaak v/h niet werken in het volgende .

Een oud 16 bit PCMCIA slot in de p.c. , waarin je een recent 32 bit kaartje wil installeren.

Peter

Ik heb zojuis een verloop gekregen van 'gampoort' (denk ik) naar USB. Alleen deze past niet in de gamepoort zelf. MEt wat eigen verloopjes is het gelukt om alles aan te sluiten, maar het USB stekkertje is een mannetje, dus ik kan hem alleen ergens insteken, en dus niks op aansluiten als jullie begrijpen wat ik bedoel..
Heb jullie verder nog creatieve ideéén om bestanden over te brengen zonder een floppydisk te gebruiken?

Nu vraag je je af waarom, maar ik wil graag JAVA op mijn laptop hebben die Javascripts ondersteund.. En elke instalatie is groter dan 1.38 MB waardoor het niet op een floppy past...

Hallo

Een bestand van 1.38MB noem ik niet echt groot hoor.

Op een 3 1/2 " H.d.d. kan toch 1.44MB ?

Als mogelijke voor u goedkope opties gebruik ik persoonlijk.

Een parrallele zipdrive , kost een appel en een ei op een p.c. beurs. (capaciteit 100 M.B)

Een parrallele h.d.d. of c.d. r.o.m. lezer.

Of ... de betrokken prg's zippen en verdelen over meerdere diskettes.

Het al iets oudere laplink is uiteraard ook nog een mogelijkheid.

Maar .... hoe zit het nu met die p.c.m.c.i.a. kaart??

Want daar ging het hem toch over .

Peter

Ik kan geen zip file`s openen omdat dit er niet op staat.
De optie van VDK_P van de bits lijkt mij de fout.
Kan dit veranderd worden of moet ik gewoon een kaart kopen van 16 bit. Andere creatieve idéeen zijn welkom.. Er moet hoofdzakelijk alleen de kleinste versie van JAVA op. (5MB dacht ik):)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan