Netwerkkaart aan het werk krijgen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

makaveli

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2002
Hoi,

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop en vandaag heb ik een router aangeschaft voor draadloos internet. Ik heb de router geinstalleerd volgens gebruikaanwijzing en normaal gesproken zou mijn laptop dan internet moeten hebben.

Als ik bij netwerkverbindingen kijk zie ik: 1394 netwerkkaart verbonden en Draadloze internet niet verbonden. Bij de router heb ik zo'n USB adapter gekregen. Als ik die in mijn laptop zet, dan zie ik: Draadloze internet verbonden, dus heb ik wel verbinding.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de USB adapter niet hoef te gebruiken??

Gegevens:

Besturingssysteem: Windows XP
Netwerkkaart: Intel(R) PRO/Wireless 3945ABG Network Connection
Router: Rangemax wireless router WPN824 (van UPC)

Wie kan mij helpen?!?

de 1394 is een firewire kaart dus heeft niks met netwerk of draadloos te maken.
je zegt ook draadloos niet verbonden..klik daar met de rechtermuis toets op en zeg inschakelen.

over welk merk laptop hebben we het eigenlijk ?

Waarschijnlijk staat gewoon je wireless uit?
Kijk eens of er aan de voor- of zijkant van je laptop een schakelaartje zit om dit mee aan te zetten.
Anders kun je het vaak aanzetten dmv de Fn toets en dan de F-toets die voor wireless bestemd is indrukken (dit staat dan vaak in bijv blauwe tekens op die toets).
Dus bijvoorbeeld Fn + F2.

Suc6

Ik heb het al hij stond inderdaad uit.. DOM DOM...

het ging om de HP Compaq 6710b

bedankt voor de reacties..

Waarschijnlijk staat gewoon je wireless uit?
Kijk eens of er aan de voor- of zijkant van je laptop een schakelaartje zit om dit mee aan te zetten.
Anders kun je het vaak aanzetten dmv de Fn toets en dan de F-toets die voor wireless bestemd is indrukken (dit staat dan vaak in bijv blauwe tekens op die toets).
Dus bijvoorbeeld Fn + F2.

Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan