Netwerkkaart defect?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caspar107

Meubilair
Lid geworden
2 dec 2001
Berichten
8.121
Ik heb een PC van een kennis hier staan en heb eigenlijk één vraag, ik kan op de netwerkkaart, een onboard SiS 900 kaart gewoon alles instellen qua IP etc etc voor een netwerk met een andere PC. De kaart staat gewoon in apparaatbeheer en geeft geen fouten aan, alleen het enige probleem is dat ik dus het netwerk niet voor elkaar krijg. Als ik nu ga kijken dmv IPCONFIG /all dan zie ik alles netjes staan, alleen bij fysiek adres staat: 00-00-00-00-00-00, en dat is mijn inziens niet goed. Is dit te verhelpen?
 
probeer eerst: IPCONFIG /RENEW en als dat niet helpt dan zou ik de netwerkkaart even in andere slot plaatsen en dan nog een keer kijken
 
Een onboard kaartje kun je moeilijk in een ander slot zetten ;)
 
Probeer eens de netwerkkaart te verwijderen bij apparaatbeheer, daarna opnieuw opstarten zodat windows de boel weer opnieuw configureert. Daarna opnieuw invoeren.
 
Geplaatst door DN
staat netwerk in de BIOS aan ???

Ja, anders staat hij ook niet in apparaatbeheer:D

Maar goed, allen bedankt, opties die genoemd zijn had ik algeprobeerd (behalve het wisselen van slot) en had geen effect.

Probleem heeft zich nu opgelost, heb waarschijnlijk een foutje gemaakt met mijn HUBje :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan