Netwerkkaart doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalekanarie

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Ik heb een Medion PC (Micro Star) en ik heb er net een PCI kaart 'sweex gigabit network card' in geïnstalleerd. Dit heb ik gedaan omdat de lan slot op mijn moederbord het heeft begeven. De aansluiting in de behuizing verliep goed ik heb het er netjes erin gekregen. Daarna PC opnieuw gestart de lampjes van de kaart deden het (FDX en 100). Toen heb ik de bijgeleverde drivers geinstalleerd en hij doet het nog steeds niet:confused:

Zo zit mijn netwerkkaart er uit:

En ik heb een MSI moederbord (P4M890M-L/IL):

droeg je een esr bandje want als je dit niet gedaan hebt kan de hardware kapot zijn gegaan ?

Byee VRC

Ik droeg geen ESR bandje maar ik heb mijn handen goed gewassen en daarna heb ik een kraan aangeraakt om aarde te maken.

dat is altijd lastig want ook al heb je je ontladen vervolgens kan je weer statisch energie oppakken.
probeer een andere slot. wellicht dat dit werkt.

Byee VRC

Dat kan best kloppen, maar de lampjes branden wel vandaar dat ik het raar vind. Maar ik ga nu wel even een andere slot proberen.

Ik ben nu echt ten einde raad :(. In de andere PCI slot deed de kaart het helemaal niet, de twee lampjes branden niet eens. Ik heb de kaart weer in de bovenste PCI slot gedaan en de lampjes branden weer. Ik heb zelf mijn harde schijf weer geformateerd en drivers geinstalleerd maar dat werkt ook niet:confused:

Ik ben nu echt ten einde raad :(. In de andere PCI slot deed de kaart het helemaal niet, de twee lampjes branden niet eens. Ik heb de kaart weer in de bovenste PCI slot gedaan en de lampjes branden weer. Ik heb zelf mijn harde schijf weer geformateerd en drivers geinstalleerd maar dat werkt ook niet:confused:

kzou het ook niet weten.
raar dat die ene het niet doet :S
en een andere slot of heb je alleen maar 2 sloten?

Byee VRC

Hoi !

Wordt de nieuwe netwerkkaart weergegeven in apparaatbeheer ?

Zo ja: recht op klikken en kiezen voor verwijderen.

Opnieuw opstarten, en nu krijg je de melding van: Nieuwe hardware gevonden.

Vindt Windows niet zelf 'n driver, dan geef je het pad aan naar de driver die je nu geinstalleerd hebt.

Greetz,

Harry.

Ik installeer de drivers weer maar hij doet het nog steeds niet.
Ik ben aan het overwegen om de kaart terug te brengen en een usb adapter aan te schaffen met een router.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan