Netwerkkaart driver kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

maddoxx

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2008
Hallo,
Ik heb onlangs mijn netwerkkaart driver kwijtgeraakt. Ik heb gehoord dat je dat kan downloaden via internet. eerst had ik gegevens nodig, ik heb toen EVEREST gedownload en die zegt : Broadcom NetXtreme BCM5782 Gigabit Ethernet Controller PCI
De driver kan ik nergens vinden kan aub iemand mij helpen?

m.v.g,

Maddox

Hoezo je kan geen zip openen?
Gewoon dubbelklikken en het opent.
Kan je een rar openen?

ok ik heb Winzip gedownload vervolgens die driver gedownload, dan krijg ik the security is valid met allemaal tekst er bij. hoe hoort het eigenlijk te zijn...

winZip :
Ik klikte Unzip or install from an exsitense zip file > toen Unzip NOW > toen openen > toen zag ik een .CAT , een .INF en een .SYS
ik opende de .CAT ( security catalog ) dan kreeg ik allemaal tekst en the security file is valid..

wat is dit allemaal? ik hoor toch te krijgen INSTALLEREN?

Laatst bewerkt:
Ja die 3 bestanden dat klopt. Die zet je bijvoorbeeld in een map
C:\drivers
Dan ga je naar apparaatbeheer naar de harde schijf controller. Via de eigenschappen daar Stuurprogramma vernieuwen.
Dan vraagt Windows naar de drivers, en dan via bladeren ga je naar de map drivers die je hebt gemaakt. En klaar.

?

ik heb de engelse versie dus gewoon reinstall driver? ik deed de gele vraag (ethernetcontroller ) teken toen properties dan sie ik reinstall drivers

Laatst bewerkt:
ff opnieuw ik ging naar ETHERNET CONTROLLER toen PROPERTIES toen REINSTAL DRIVERS toen ADVANCED? toen BROWSE toen naar :C en klikte ik de map DRIVERS toen stond er de hardware was not installed because there was no software ofso?

Laatst bewerkt:
zie bijlage
op het laatste venster moet je dit hebben , maar waar drive D staat moet jij dan het mapje dat jij gemaakt hebt met de 3 bestanden erin aangeven

Bijlagen

• driver.jpg
    driver.jpg
    46,2 KB · Weergaven: 81
  • driver2.jpg
    driver2.jpg
    52,5 KB · Weergaven: 74
Laatst bewerkt:
dat groene netwerk adaptors heb ik dus niet, nu staat mijn draadloos wipen daar kijk bijlage

volgens mij gaat het nu lukken
ik ben het aan het downloaden op hp.nl / drivers

Bijlagen

• dd.JPG
    dd.JPG
    68 KB · Weergaven: 84
Laatst bewerkt:
Geregeld

Alles = geregeld ERG BEDANKT VOOR ALLE STEUN.

( Gedownload op hp.nl / drivers / network )

Forum mag gesloten worden,

ps ERG BEDANKT serge

MVG

MADDOX

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan