netwerkkaart drivers ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

FarahEl

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2010
Hallo,

Ik heb net te horen gekregen op een ander forum dat ik waarschijnlijk een probleem heb met mijn netwerkkaart drivers.

Ik moest de nieuwste netwerkkaart drivers installeren.

Nu heb ik alleen geen idee wat dat is.

Wie kan me hierbij helpen?

gr, FarahEl

Beste,
Heb je een installatie cdrom bij je netwerkkaart gekregen? Meestal kun je via daar namenlijk de drivers updaten. Mocht dat niet werken, probeer dan het typenummer te achterhalen (van de netwerkkaart) En google naar [typenummer of merk] drivers. Suc6:thumb:

Dat andere forum is er alleen om logjes te bekijken en daarop te zeggen wat ik moet doen. Met de 'computer termen' helpen zij niet verder.

Daarom dus mijn vraag hier. En wat is er onvolledig aan mijn vraag? Ik vraag toch wat een netwerkkaart driver inhoudt?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat andere forum is er alleen om logjes te bekijken en daarop te zeggen wat ik moet doen. Met de 'computer termen' helpen zij niet verder.

Daarom dus mijn vraag hier. En wat is er onvolledig aan mijn vraag? Ik vraag toch wat een netwerkkaart driver inhoudt?

Een driver is een stukje software dat er voor zorgt dat een hardware onderdeel goed werkt. (even heel simpel)

Jou netwerkkaart driver kan je vinden op de website vande fabrikant van de kaart of op de website van de fabrikant van je pc/laptop. Duidelijker kan ik het nu niet maken, daar je geen info geeft over de netwerkkaart die je hebt of welk merk en type je pc/laptop is.

@ van veelen, als je het ergens niet mee eens bent dan meld je dit aan ons en ga je niet zelf een reactie plaatsen. Ik heb je bericht verwijderd. Voortaan alleen melden is voldoende, dank je wel.

drivers!!!!!!!!!!

Een driver is een stukje software dat er voor zorgt dat een hardware onderdeel goed werkt. (even heel simpel)

Jou netwerkkaart driver kan je vinden op de website vande fabrikant van de kaart of op de website van de fabrikant van je pc/laptop. Duidelijker kan ik het nu niet maken, daar je geen info geeft over de netwerkkaart die je hebt of welk merk en type je pc/laptop is.

Misschien kan de vraagsteller de netwerkkaart niet vinden????

Suggestie:
Ga naar-> Configuratiescherm->Systeembeheer->Computerbeheer->Apparaatbeheer->Netwerkadapters->klik er op en de naam van je kaart verschijnt.
Bv: nvidia nforce networking controller of aetheros of wat dan ook.
Rechtsklik op de naam en l-klik op eigenschappen->stuurprogramma en je weet alles van je driver.:thumb:

Bij een Intelkaart is het nog veel eenvoudiger,door naar de site te gaan en het allemaal automatisch door intel te laten doen.Active x wel ff installeren (ook andere firma's doen dit).

Succes verder.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan