netwerkkaart ken geen pakketjes ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joy_Vd_Linden

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Berichten
16
hey beste mensen kheb weer een probleem :p
mn netwerk kaart in me laptop ken geen pakketjes onvagen wel verzenden...dat zie ik in me netwerkverbindingen eigenshappen...
heb nu ook zon pcmia netwerkkaartje geprobeerd maar weer et zelfde probleem

ik probeer gewoon me internet (casema com21) erop te krijgen maar hij ken steeds niets ontvangen

ook een gewoon netwerk ken die niet opkomen..

met de bekabling is alles in orde
is ook een verse win XP Pro instalatie (kaal)

en andere pcs met zelfde instellingen en bekabling komen wel netjes het internet op en et netwerk op......

ik heb ook al met de nerwerkaart setting lopen klooien (zoals half duplex enzo geprobeerd)

en zelf ff voor de lol met een cross kabel geprobeerd....hoewel ik al wist dat et niet daaraan lag ;)

de lampjes van me netwerkkaart gaan wel branden enzo en ook van me hub en als ik em direct op de com21 modem aansluit gaan daar ook de lampjes branden

dus wel erg vreemd :S
tis een compaq armada e500 laptop (p3,128mb)

wie mij zou kunnen helpen hartelijk bedankt
groetjes hjoy

ken btw ook niet pingen (logish :p)
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens via een andere pc in je router. Als je pc op dhcp staat dan vraagt hij een adres (lease) van je router, maar je router moet dit wel ondersteunen(versturen).

je kan met "ipconfig all" kijken of je een lease hebt en met je standaard gateway adres kan je meestal wel via internet explorer naar je instellingen van je router.

* controleer je bericht eens voordat je hem plaats op spellingsfouten.
 
Geplaatst door kevin_ingen
Kijk eens via een andere pc in je router. Als je pc op dhcp staat dan vraagt hij een adres (lease) van je router, maar je router moet dit wel ondersteunen(versturen).

je kan met "ipconfig all" kijken of je een lease hebt en met je standaard gateway adres kan je meestal wel via internet explorer naar je instellingen van je router.

* controleer je bericht eens voordat je hem plaats op spellingsfouten.

maaaar dr is helemaal geen router ;)
en sorry voor me nederlands :p
 
oh sorry ik ging daar vanuit omdat de meeste mensen tegenwoordig een router gebruiken als ze een netwerk maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan