Netwerkkaart of Usb wifi sleutel

Status
Niet open voor verdere reacties.

macfreak

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Hallo,

Ik heb mij een HP PC gekocht maar er is geen ingebouwde draadlooze netwerkkaart aanwezig.Nu is mijn vraag wat er het beste zou zijn?Een ingebouwde netwerkkaart steken of gebruik maken van een Usb wifi sleutel.Mijn PC staat op de tweede verdieping en mijn router is dus helemaal beneden geplaatst.Wat heeft er de beste ontvangst?

MVG

Ligt er maar net aan hoeveel geld je uit wilt geven.
een usb dongle is goedkoper als een netwerkkaart van HP.
persoonlijk heb ik betere ervaringen met een pcmcia kaart.
Net even een beter bereik.
zijn net zo duur als usb dongle.

ik zou ook een interne nemen, veel mooier afgewerkt dan zo'n stick als aanhangsel eraan.
verder is de kwaliteit van intern ook beter.
voor 20 euro heb je al een goede interne.
usb werkt verder wel, maar als je dag in dag uit internet gebruikt is intern beter.

Ligt er maar net aan hoeveel geld je uit wilt geven.
een usb dongle is goedkoper als een netwerkkaart van HP.
persoonlijk heb ik betere ervaringen met een pcmcia kaart.
Net even een beter bereik.
zijn net zo duur als usb dongle.

mijn model pc is een HP a6643 kunt u mij aub zeggen of zo een pcmcia kaartje zal werken op mijn PC?Zijn er speciale vereisten bij de keuze van zo een kaartje?Heeft dit hetzelfde bereik als een interne kaart?Waarom willen de meesten een interne kaart?Is dit moeilijk te plaatsen de interne?Blijft de garantie van de PC als ik een interne plaats?

Mvg

mijn model pc is een HP a6643 kunt u mij aub zeggen of zo een pcmcia kaartje zal werken op mijn PC?Zijn er speciale vereisten bij de keuze van zo een kaartje?Heeft dit hetzelfde bereik als een interne kaart?Waarom willen de meesten een interne kaart?Is dit moeilijk te plaatsen de interne?Blijft de garantie van de PC als ik een interne plaats?

Mvg

Hallo,

Probleem opgelosd.Heb mij een linksys USB adapter aangeschaft en kan nu probleemloos met mijn PC op internet.Toch bedankt voor de reacties.

MVG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan