Netwerkkaart onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donnyy

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2007
Hallo allemaal,

Ik heb Windows 7 geinstalleerd en alle hardware wordt gedetecteerd. Echter zie ik in mijn hardware lijst dat er een gele vraagteken staat bij mijn draadloze netwerkkaart. Ik heb een SWEEX 54mbps. Alle andere hardware is wel goed gedetecteerd en werkt prima.

Ik heb geprobeerd om de SWEEX driver voor Vista te downloaden en te installeren en daar krijg ik een ´not supported operating system´ foutmelding, nadat ik de compatibility heb gewijzigd installeert hij de driver wel maar werkt het nog steeds niet. Hij geeft aan ´no wireless networks found´ met een rood kruis erin. Op de network verbindingen staat wel mijn normale netwerkkaart voor met een draad echter ontbreekt daar de wireless netwerk verbinding.

iemand ideeen? alvast bedankt

Hoezo? Tot nu toe werkt de sweex prima op mijn vista. Is er ook een oplossing?

Je had al die problemen niet gehad als je direct een draadloze netwerkkaart had gehad/gekocht die staat op de lijst van ondersteunde apparatuur van Windows7.

Kijk hier voor een lijst met draadloze netwerkkaarten die gecertificeerd zijn voor Windows7 (32-bit).

Tijs.

Hallo allemaal,

Ik heb Windows 7 geinstalleerd en alle hardware wordt gedetecteerd. Echter zie ik in mijn hardware lijst dat er een gele vraagteken staat bij mijn draadloze netwerkkaart. Ik heb een SWEEX 54mbps. Alle andere hardware is wel goed gedetecteerd en werkt prima.

Ik heb geprobeerd om de SWEEX driver voor Vista te downloaden en te installeren en daar krijg ik een ´not supported operating system´ foutmelding, nadat ik de compatibility heb gewijzigd installeert hij de driver wel maar werkt het nog steeds niet. Hij geeft aan ´no wireless networks found´ met een rood kruis erin. Op de network verbindingen staat wel mijn normale netwerkkaart voor met een draad echter ontbreekt daar de wireless netwerk verbinding.

iemand ideeen? alvast bedankt

Hey,
Dat probleem heb ik dus ook,na W 7 te hebben geinstalleerd ziet de software ook de ethernetkaart niet meer.Zelfs is er geen comm met de comp(het groene ledje van de kaart achter op de pc brandt ook niet meer) en daar komt ook nog bij dat de pc sinds gisteravond steeds reboot,en dat terwijl ik alleen maar de registers van MS Flight sim X wat verder heb open gezet.Oh ja de moederbord is een MSI MS 7204 met een onboard ethernet-kaart en een Intel pentium D830 dual core van 3 gig en 4 gig aan ram met een 1 gig videokaart,Het spul heeft altijd perfect gedraait......... HELP!!!!!!
grtzz
Evert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan