Netwerkkaart Presario 1400

Status
Niet open voor verdere reacties.

spillie

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Hallo,

ik probeer op bovenstaande pc een adsl-aansluiting aan te sluiten, maar krijg problemen met het vinden van het adsl modem. nu ben ik zover dat het probleem zich bevindt in de netwerkkaart van de compaq. pingen naar de local host en een andere pc in een ander netwerk levert niks op.
In apparaatbeheer staat wel een netwerkkaart geinstalleerd (is standaard in deze compaq), en daar zijn geen problemen te zien.
Weet iemand welke netwerkkaart er standaard in zit, zodat ik hem opnieuw kan installeren, of zitten die standaard in windows 98?
of heeft iemand een idee hoe deze aan de praat te krijgen?

Bij voorbaat dank.

mzzls
Spillie

verkrijgt ge een ip in winipcfg?
zoja welk? bij 169.x nic herinstalleren nog niet? andere nic proberen, veronderstel nic stuk. Als je nioet an pingen naar local host is 90% ans dat noc het begeven heeft.

M@rio, dank je, maar daar had ik al gekeken. kom niet verder dan dat er een netwerkkaart in zit.

Seedorf; nic = netwerkkaart veronderstel ik?
noc = tikfout???

denk wel dat je gelijk hebt, dat ie defect is. ondanks dat ie nog nooit is gebruikt (wel al drie jaar oud).

Heb net ff compaq gebeld...

blijkt er een dummy in te zitten ofzo. blijf ik het vreemd vinden dat op de site gezegd wordt dat er wel een inzit, en er in apparaatbeheer een te zien is. vage boel.

maar thnx allemaal. zal hem straks ff openen om te checken.

nic => Network Interface Card
Noc was inderdaad typefoutje oeps :)

ben toch blij dat we je hebben unnen verder helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan