netwerkkaart probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucaboy28

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2013
Hallo, ik heb hier een oude Windows XP computer, met een netwerk kaart erin geschikt voor Wi-Fi!
Ik ben geconnecteerd met mijn router > via Wi-Fi.
Als ik ga downloaden valt de wifi weg, en staat er > Geen netwerk beschikbaar of zoiets.

Als ik mijn computer overnieuw opstart dan doet alles het weer.
Of als ik een YouTube video op HD wil kijken, valt mijn computer z'n Wi-Fi uit.
Er is 1 lampje dat constant knippert, LINK/ACT, daar knippert een groen lampje constant, maar de Wi-Fi werkt wel.

Zoals ik al beschreef, zodra ik ook maar een klein bestandje download > Wi-Fi valt uit > Geen netwerk beschikbaar.
Ik heb al eens gekeken of mijn netwerkkaart aan staat, die staat aan, en erbij staat > VERBONDEN
Dan ga ik naar Wi-Fi + LAN kijken > Niet verbonden, want netwerk niet beschikbaar.

Het is heel vaag, ik weet niet waarom hij het niet doet.
Netwerkadapters:
1394-netwerkkaart
Realtek RTL8185 54M Wireless LAN Network Adapter ( WI-FI )

Kan iemand helpen? Ik zou diegene ZOOOOOO dankbaar zijn!

Met vriendelijke groet, Luca!

EDIT: Ik download ook niks meer op deze PC, ik zet alles over met een USB stick van mijn game laptop naar die oude Windows XP computer.

Hoe goed is de ontvangst?
Zou je de router op een ander kanaal kunnen zetten?
Misschien de drivers opnieuw installeren? Niet de bestaande bevestigen, maar echt opnieuw installeren. Downloaden en dan installeren.

Tot slot heb je programma's als advanced system care, Die kunnen de computer checken en eventueel als je dat wilt fouten repareren.

Ik hoop dat je hiermee verder komt.

Hmm, ik denk dat het nu allemaal ineens is opgelost..
Ik kan nu ineens downloaden sinds ik Advanced System Care heb gedownload.

Aan de router ligt het ECHT niet! Want als het aan de router lag, zou ik andere connectie's moeten binnenkrijgen. ( Internet van de buren, wat ik normaal binnenkrijg! )
En die krijg ik allemaal niet meer binnen zodra er ; Geen netwerk beschikbaar staat.
Maar voor nu is het opgelost, ik kan downloaden + YouTube video's in HD bekijken.

OPGELOST VOOR NU!

Ennnn de problemen zijn terug, en nu maal ERGER.

Zodra ik ook maar 1 YouTube videotje opzet > Wi-Fi valt uit > Geen connecties beschikbaar > Computer restart.
Pff..kan iemand alsjeblieft helpen om drivers te zoeken, ik krijg alleen maar site's met virussen.

Ik heb het gefixtttt!
Ik heb netwerk share gedaan, ik heb een LAN kabel in mijn PC gedaan, en een in mn laptop, dus verbonden met elkaar, alles is gefixt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan