Netwerkkaart stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lielke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Hallo forummers,

Sinds gisteren heb ik ineens geen draadloze internetverbinding meer. Mijn kaart: Intel PRO/Wireless 3945ABG. Ik krijg (van Odyssey?) de melding: adapter not avialable.
Betekent dit dat de kaart stuk is?

Groetjes, Lielke.

Hoeft niet. Kijk eerst na of je de draadloze netwerkkaart (via schuifje of toetsenbordcombinatie) weer 'aan' kunt krijgen. Soms is dat een toetscombinatie (vaak FN-F2) of een schuifje.

Je handleiding zou je dat moeten kunnen vertellen hoe je het draadloze gedeelte aan- en uit kunt zetten.

Succes,

Tijs.

Hallo Tijs,

Bedankt voor jouw tip. Heb ik ook al geprobeerd. Met het schuifje op "aan" gaat er inderdaad een (zender) lampje branden maar de melding blijft: adapter not avialable.
Ik internet nu via een usb-stic, dus neem aan dat de router ok is.

Groetjes, Lielke.

Kijk dan apparaatbeheer na, om te zien of daar een probleem met het apparaat wordt aangeduid. Zou bijv. kunnen zijn dat het apparaat aldaar is uitgeschakeld of een ander probleem heeft.
[Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc

We horen het wel.

Tijs.

Yesssssssssssssssssssss, alles weer in orde. Was inderdaad uitgeschakeld, waardoor weet ik niet.

Tijs hartstikke bedankt voor jouw hulp :thumb:.

Groetjes, Lielke.

Fijn dat het weer werkt, Lielke! :)

Wil je nu nog even de vraag op opgelost zetten alsjeblieft?
Klik op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan