Netwerkkaart voor slecht gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

thebopemmonkey

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2011
Hallo,

Op dit moment heb ik deze netwerkkaart: http://azerty.nl/0-3763-257447/tp-l...&utm_medium=website&utm_campaign=bestverkocht

Nu heb ik bij mij thuis slecht internet, zo slecht dat ik met deze netwerkkaart slechte tot geen verbinding heb. Een nieuw modem is geen keuze. Dus wordt het een nieuwe netwerkkaart. Ik zat zelf te denk dat de asus pce-ac66 wel goed bereik had. Maar verders heb ik geen idee. De kaart heb ik het liefst in mijn computer, dus in een pci of pci-e sleuf. Heeft iemand een idee?

Bij voorbaat dank!

Laatst bewerkt:
Als u hele slechte verbinding hebt raad ik u zeer sterk aan om een kabeltje te trekken. niet alleen omdat u dan altijd goede verbinding heeft, maar ook omdat kabel internet in de meeste gevallen sneller is dan draadloos internet.
maar als u er sterk achter staat om draadloos te gaan, dan raad ik u de Asus PCE-AC68 aan.
ik wil u graag ook op de hoogte brengen over Powerline. (Wat is powerline?)
als u geintresseert bent in powerline raad ik u deze set aan.

Laatst bewerkt:
als je slecht ontvangst hebt dan kun je beter een access point achter je router/modem-router plaatsen, want daardoor wordt het internet voor alle apparaten beter en de netwerkkaart die je nu in je computer hebt zou goed genoeg moeten zijn. (powerline zou ik niet gebruiken, want powerline heeft vaak een slechter bereik als wi-fi en een lagere snelheid)

@dennisdennis12 Ik maak gebruik van powerline en ik ben zeer tevreden. ik heb nooit dat het internet wegvalt en ik heb constant 50mbs+ download snelheid (van het 150mb/s abbonement)

@jaccovh ik heb thuis ook powerline geprobeerd (devolo dlan 500 AVplus), maar dat valt vaak uit en is langzaam 10-15mbps, en met mijn draadloze router haal ik intern 750-800mbit en via speedtest 152mbit (met een 150/15 ziggo abonnement)

Ja oké, maar u gebruikt ook een moderne 802.11ac router, en ik verwacht niet dat het alledaagse volk zo een route heeft. Maar jammer voor je powerlink.
Terug naar topic. thebopemmonkey, het is dus het handigst om een kabeltje te trekken. Of anders raad ik u aan een van de producten aanschaffen die wij genoemd hebben.

Dat powerline heb ik zelf ook bekeken, maar daar wist ik dus ook niet welken goed waren. Maar zullen anderen dan nog wel over het draadloze internet kunnen als ik dat heb aangesloten?

Ja. Anderen zullen nog steeds over internet kunnen beschikken. Een goede powerline is toch wel deze in mijn mening

Werkt dit ook als de powerline bij de router en de powerline bij de computer op een verschillend elektriciteits-circuit zitten?

Ik vermoed dat het dan niet gaat werken. In dat geval kunt u een extender kopen. Die vangt de wi-fi op en zend dan een sterk signaal uit van die wi-fi. Ik raad u daarvoor deze aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan