Netwerkkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Hoi, mijn netwerkkaart doet het niet goed meer, ik maakte gisteren mijn pc open om hem schoon te maken en toen kwam ik tegen die pinnetjes die op de netwerkkaart zitten aan, ik kan niet meer internetten of in het netwerk van mij en mijn zus, maar ik kan wel naar de kaart pingen en het lampje achterop brand wel.

Wat is er nou mis want ik snap er niks meer van.

En is een pci netwerkkaart zoals de D-LINK 10 100MB E-NET UTP PCI DFE-530TX nou voor telefoon-verbinding of niet? Want ik zoek er eentje waar geen telefoonlijn maar zo'n iets grotere adsl-stekker in moet.

Laatst bewerkt:
Een pci netwerkkaart is niet voor telefoon maar voor de "grote" stekker.

Heb je de netwerkkaart al eens uit apparaatbeheer verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Ik heb geen cd-roms ofzo voor de netwerkkaart, waar zou ik dan zoon driver kunnen vinden, ik weet niet hoedat mijn netwerkkaart heet:rolleyes: zou ik dat ook ergens kunnen vinden??

Alles is weer gefixt!!!!!
Ik heb de netwerkkaart er weer eens uit.- en in gedaan, nu doet ie het wel, hij zat waarchijnelijk scheef ofzo.

Geplaatst door Stinuz
Alles is weer gefixt!!!!!
Ik heb de netwerkkaart er weer eens uit.- en in gedaan, nu doet ie het wel, hij zat waarchijnelijk scheef ofzo.

Je zegd tegen mij dat je veel van PC's afweet, maar nog niet eeens weet of je in een netwerk kaart een tel. of een 45 stekkertje in kunt stoppen:evil:

Maar toen ik bij je was deed ie het toch gewoon nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan