Netwerkkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Idealask

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2007
Hallo,

Ik heb een probleem die ik graag wil oplossen ik heb alles gebropeerd maar ik kom er niet uit..

ten eerste ik weet niet of ik hier website urls mag doorgeven dus ik houd effe geheim...

er is een website waar je kunt verschillende spelletjes kunt spelen zoals biljarten enz.

sinds kort heb ik een ban gekregen dus ik dacht dat het een ban was op mijn IP adres maar achteraf bleek dat het niet zo is ...

want ik heb 2 computers met een router waarmee met 1 pc kan ik gewoon op die site maar op andere pc kan ik niet :shocked: ..

dus ik dacht dat ik een blok had op me MAC adress dus effe naar de winkel en een nieuwe netwerkaart gekocht erin gestopt router geinstalleerd en alles doet het maar nog steeds kan ik niet met me ene pc op die site ...

dus wie kan me verder helpen want ik ben een beetje het draar kwijt

Hangt er een beetje vanaf hoe je verbind met de website.
Moet je inloggen, dan zou de ban op gebruikersnaam ingesteld kunnen zijn.
Log je automatisch in, en kun je niet kiezen voor inloggen onder een andere gebruikersnaam, dan even al je opgeslagen wachtwoorden wissen (in Internet Explorer: Extra Internet-opties -> [tabblad Inhoud] -> knop Autoaanvullen -> knop Wachtwoorden wissen
Als je niet hoeft in te loggen, zou het kunnen zijn dat er een cookie geplaatst is, op basis waarvan je je ban houdt op de website.
Verwijder dan dus alle cookies (in Internet Explorer: Extra -> Internet-opties -> [tabblad Algemeen] -> knop Cookies verwijderen.

Succes,

Tijs.

dat is het juist als ik op de website ben dan moet ik eerst een keuze maken welk spelletje ik wil spelen dus Biljarten

daarna wordt een kleine apparte scherm geopend waar ik vervolgens inlog gegevens wachtwoord enz moet invullen maar juist daar is het probleem.. want als die scherm geopent wordt voor ik me dus ga inloggen zie ik al " alle games vanaf deze computer zijn geblokkeerd "

maar op andere pc heb ik geen last van terwijl ik een router en een zelfde ip heb ....

er is ook een secure voor die site wanneer je voor het eerst die site bezoekt op je pc wordt je gevraag soort secure te downloaden ..... ik vind die secure met hijackthis en verwijder ik dan...

maar ik heb nu een nieuwe netwerk kaart met andere MAC adres dus als het niet ip blok is ( anders kon ik met 2 pc geen toegang hebben ) maar ook geen MAC adress blok dus wat is het

Haal in ieder geval de cookies weg. Misschien geeft dat al de oplossing van je probleem.
Werkt dat niet, probeer dan eens de naam van je computer te wijzigen.
Start -> Uitvoeren -> Sysdm.cpl -> [tabblad Computernaam] -> Knop Wijzigen.

Heb je overigens iets moeten installeren op je computer om de spelletjes te kunnen spelen? (ActiveX component bijv.)? Indien ja, probeer dan die software te verwijderen.
Kijk in Internet Explorer (6.0) -> Extra -> Internet-Opties -> [tabblad Algemeen] -> knop Instellingen -> knop Objecten weergeven -> Kijk of daar wat staat dat verband houd met die spelletjes, rechtklik er dan op en kies Verwijderen.

[EDIT: Probeer ook weer die hijackthis actie voor de geïnstalleerde 'secure' software.]

Wellicht gaat het dan wel.

Tijs.

Laatst bewerkt:
ik had die computernaam veranderen eerder ook geprobeerd maar dat helpt ook niet

dus vervolgens heb ik alle cookies verdijdert zolas je zei en die secure ook verwijdert pc opgestart maar probleem blijft voorkomen ...

ik zal je een screenshot maken en verplaatsen

en op die kleine scherm boven aan zie je :
XXXXXXX.net/game/install.asp?macid=87c1252fae10a181419b29ad5675c19fd9f4dbcb1611767d7575747404760f137275010e15

my.php

plaatje is te zien op deze link : http://img405.imageshack.us/my.php?image=beztytuulp8.jpg

Laatst bewerkt:
hier staat macid=87c1252fae10a181419b29ad5675c19fd9f4dbcb1611767d7575747404760f137275010e15

Maar ik heb nu een nieuwe MAc id

ik snap het gewoon niet

Deïnstalleer dat ActiveX ding. Hopelijk vind je hem op de manier zoals ik had aangegeven, anders zou je ze kunnen vinden via (ik hoop dat dat bij Vista hetzelfde is als bij XP):
Start -> Uitvoeren -> "%windir%\Downloaded Program Files"

Rechstklikken op alles dat je gerelateerd lijkt met die website (geïnstalleerde zaken), en Verwijderen kiezen.

Verwijder eerst de cookies en ook de Tijdelijk Internet-bestanden. Daarna Internet Explorer opnieuw opstarten.

Nog iets anders dat je na zou kunnen kijken: Wellicht gebruik je een zgn. Proxy-server voor het surfen op internet. Kijk dat eens na (in IE6 te vinden onder: Extra -> Internet-instellingen -> [tabblad Verbindingen] -> knop Lan-instellingen). Indien gevonden, even uitschakelen als test, dus rechtstreeks verbinden met die website.

Nog iets dat je na kunt kijken: Wellicht sta je nu niet meer toe dat ActiveX componenten gestart worden! Dan gaat het natuurlijk ook niet werken. Voeg http://*.gamegarden.net toe onder de Vertrouwde websites. In Internet Explorer 6: Extra -> Internet-opties -> [tabblad Beveiliging] -> [klik op Vertrouwde websites] -> klik Websites... -> Zet uit: server-verificate (https://) verplicht .... -> Vul in in het vakje "Deze website toevoegen ...": http://*.gamegarden.net
en klik op Toevoegen. Klik hierna zo vaak op Ok als nodig is.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Laat ik vertellen dat jouw manier van oplossen tot nu toe een goede indruk op me heeft gemaakt (=nieuwe netwerkkaart kopen en aansluiten, hijackthis gebruiken om zaken te verwijderen etc.) :thumb:

Ik heb helaas verder geen tips meer voor je. Hopelijk volgt iemand anders deze discussie, en heeft die nog een suggestie om te proberen.

Tijs.

ja dank je wel ook voor je hulp ik waardeer het heel erg ....

maar het moet tog iets zijn die ik fout gedaan hebt... ik weet niet normaal gesproken met een nieuwe netwerkaart moet het gewoon lukken want vaak met zulke sites wort je MAC adres geblokkeerd

dus een nieuwe netwerkkaart met een andere MAC adres moet het gewoon doen...

want ik heb 2 pc en een router dus 1 IP adres met 2 verschillende MAC adressen waarvan op ene pc heb ik wel de toegang maar met die ander NIET... heel vreemd...

ik heb alle instellingen weer lopen controleren want die kloppen het ook anders zou ik ook geen netverbinding hebben ... alles op router klopt het ook ..

ik had ook eerder pc geformateerd nieuwe computer naam enzoo.. maar het lukt gewoon niet

en nu zit ik weer te denken mss dat het tog aan het IP ligt maar tog denk ik van .. als het op IP ligt waarom heb ik dan toegang op die ander pc ??

allemaal verwarrend voor me

ik kom zo niet uit

Nou wie zal die zielig MEID willen helpen :D :rolleyes: :o :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan