netwerkkaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter joy30
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joy30

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2003
Hallo allemaal

ik heb een vraagje betreffende de laptop van mijn moeder ze heeft altijd internet gehad via de kabel van chello, maar ik moest zonodig er aan zitten en nu is de hele vebinding weg. we hebben gebeld met met upc en alles is daar in orde, de netwerkkart wordt niet herkend, nu zit er wel een floppy bij maar we hebben geen floppydrive in de laptop, hoe kom ik nu aan die gegevens die daar op staan, het gaat onm een target netwerk line card, 10/100 mbps

iemand een idee?

Hoi !

Kopieer de drivers van de floppy naar een CD op een andere PC en installeer ze dan.

Succes,

Harry.

dat was het probleem niet

ik heb nu de laptop bij mij thuis staan en hoop dat iemand mij verder kan helpen

upc had gezegd druk eens ipconfig in dan doe ik en dan wordt er gezegd medium ontkoppels terwijl het wel in de sleuf zit

ik ben niet zo goed met computers maar ik hoop dat iemand mij kan helpen, zodat mijn moeder ook weer blij wordt

mochten jullie nog gegevens nodig hebben dan hoor ik dat graag

Hallo.

Hierboven worden twee suggesties gegeven, hoe zit het daar mee?

ik weet het niet meer

Nu heb ik de netwerkkaart even in mijn laptop gedaan om te kijken of hij wel werkte en hij pakt gewoon software van de memorystick, en bij mijn moeder een draadloze kaart erin gedaan en dat werkt wel gewoon op internet.

maar als ik de kaart van mijn moeder weer in haar laptop stop dan zegt deze medium is ontkoppeld wat kan ik daar nu aan doen.

ze heeft een dell latitude D600

wie heeft er een oplossing

Gaat het niet om de standaard netwerkkaart van de Dell? Zie ik het goed dat de Dell zelf al een netwerkkaart + wireless lan aan boord heeft?

Klik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan