Netwerkkabel driver gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Netwerkkabels

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2011
Berichten
7
Hallo,
Ik heb een netwerkkabel gekocht omdat het signaal van het draadloos internet niet goed was, dus ik stop het ene uiteinde van de kabel in de router en de andere in mijn computer, maar hij werkt niet, ik heb hem net nieuw gekocht dus dat is het probleem als het goed is niet, en het is geen cross-cable, dus na wat info te lezen op het internet ben ik tot de conclusie gekomen dat het de driver moet zijn.
Maar ik heb vrij weinig verstand van drivers, dus zou iemand mij een link kunnen geven naar de nieuwste driver voor een Broadcom NetXtreme 57xx Gigabit controller..
Alvast bedankt,
Netwerkkabels
 
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Is dit wat voor je ? alleen denk ik nog even aangeven voor welke windows versie
 
Ik ga hem even proberen, kan je gewoon dat bestandje downloaden, op een usb stickje zetten en op de pc runnen ?
 
Hmm als ik dat bestandje open krijg ik een map met 3 bestanden, nl:
b57win32 (beveiligingscatalogus) b57xp32 (systeembestand) b57win32 (setup gegevens)
wat moet ik hiermee doen? bij geen van de 3 start er een soort installatiewizard.
 
Kijk eerst eens bij apparaatbeheer of je netwerkkaart goed geinstalleerd is.
Zo ja kijk dan de instellingen eens na of die goed staan.
Standaard zou de instellingen op automatisch ip verkrijgen moeten staan. CHeck dit voordat we verder kunnen helpen.
 
Jaa netwerkkaart was goed geïnstalleerd,
ik heb nu installatie ongedaan gemaakt omdat ik die nieuwe ging installeren, maar probleem waren volgens mij ook niet de instellingen want de lampjes op het draadje knipperde ook niet.
 
Niemand die kan uitleggen hoe je netwerkkaart driver installeert? Of de instellingen van de verbinding configureert? Of beide?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan