Netwerkkabel is niet aangesloten DUS WEL

Status
Niet open voor verdere reacties.

LoesVos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
2
Niet zeker of dit hier thuishoort!

Ik heb een probleem met mijn internet. Ik heb de kabel erin zitten en toch wordt er aangegeven netwerkkabel niet aangesloten. Ik heb dezelde kabel ook bij andere pc's erin gestopt en toen deed die het wel. Ook is de router al gereset.

Dit probleem is opeens ontstaan. Van de week nog gewoon op de kabel geinternet en nu kan ik geen verbinding meer maken. Ik heb mijn netwerkadapter al uit en aan gezet. Dit geeft echter geen effect. Ik deze zelfs al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ook dit geeft geen effect.

Ben benieuwd of iemand mij misschien kan helpen!

Alvast bedankt!
 
Staat je adapter ook ingeschakeld bij: Deze computer>>>eigenschappen>>>hardware>>>apparaatbeheer......wat staat hier bij netwerkadapters?

Grtz.
 
Hallo,

Dan lijkt het wel dat je Netwerk kaart stuk is probeer is een andere Netwerk kaart
 
Soms helpt het om de netwerkadapter opnieuw in te stellen
Dat doe je door bij apparaat beheer de netwerkadapter uit te schakelen en vervolgens weer in te schakelen.
 
Beiden al geprobeerd. Mijn netwerkkaart staat bij apparaatbeheer er gewoon mij. Ik heb deze al uitgeschakeld en weer ingeschakeld. Ik heb de installatie ongedaan gemaakt en weer opnieuw geinstalleerd. Maar het helpt allemaal niet.
 
ah sorry,
Ik zie het.
Niet goed gelezen. Dat schiet niet op zo'n reactie:eek:.
Ik kan verder weinig anders verzinnen dan vervangen. Een nieuw kaartje kost een paar euro.
Wanneer je huidige kaart een onboard kaart is, zou ik deze voor de zekerheid uitzetten in het bios.
 
had ik ook al gezegd dat de netwerk kaart stuk is en eventueel vervangen moet worden
 
Is je netwerkkabel wel in orde?
Wat gebeurt er als je hem op 10mbit schakelt?
Open de eigenschappen van je netwerkkaart, druk op configureren
Ga naar tabblad geavanceerd, en wijzig verbindingsnelheid/duplex-modus naar 10mbit half duplex

Als de netwerkkaart nu wel aangeeft dat hij aangesloten is, is je kabel niet in orde.
 
Niet zeker of dit hier thuishoort!

Ik heb een probleem met mijn internet. Ik heb de kabel erin zitten en toch wordt er aangegeven netwerkkabel niet aangesloten. Ik heb dezelde kabel ook bij andere pc's erin gestopt en toen deed die het wel.

Jullie moeten eerst goed lezen voordat jullie een reactie plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Het spijt me, te vlug gelezen.

Enige optie lijkt dan nog de netwerkkaart.
Test eens een andere, kost nog geen tientje.

(Zie reactie Leofact)

Groet,
Temmink
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan