Netwerkkabel niet aangesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Hi,

Deze melding wordt aangegeven als ik de netwerkkaart 'inschakel'. Ik heb de kaart al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Volgens app. beheer werkt de kaart prima.

Aan de kabel ligt het niet omdat deze op de pc prima werkt.

Het is overigens een interne kaart op een laptop.

Kan het iets anders zijn dan een overleden kaart of zijn er nog andere stappen die ik kan ondernemen?

Laatst bewerkt:
Dus met de kabel in je pc heb je internet, en met de kabel in je laptop niet? Of krijg je alleen de melding??

Tenzij je de eigenschappen van de kaart aangepast hebt, zou windows automatisch het netwerk moeten detecteren vermits het apparaten beheer zegt dat de kaart correct werkt met de nodige drivers.

Updaten van driver is ook altijd het proberen waard! Hoewel het weinig waarschijnlijk lijkt.
En anders zou het wel eens kunnen dat de ingang van de netwerkkaart beschadigd is, kijk eens of er geen vuil ofzo inzit.

Groetjes
Freezera

Had je wel de netwerkwizard doorlopen?

uhm, nee. Maar hoe zou dit moeten helpen?

Heb het net gedaan trouwens, geen verschil!

@Confictius: net gedaan, geen verschil!

@freezera: ik ben ook bang dat de aansluiting beschadigd is. driver update had ik al gedaan.

Nou het wordt steeds vreemder hier....

Ik heb windows opnieuw geinstalleerd steek de netwerkkabel erin en ik kan zonder problemen op internet. Ik heb heel windows update doorlopen en ook inmiddels de nodige Mb's gedownload.

Ook in mijn nachtdienst (afgelopen nacht) had ik het downloaden door laten lopen. Kom ik vanmorgen thuis, geen verbinding meer. Laptopje leek vast te zitten....

Nou je raadt het al, na een herstart de melding "één van de netwerkkabels is niet aangesloten" :mad:

Voor wie wordt dit probleem een uitdaging? :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan