Netwerkkabel niet aangesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deurbel

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2011
Hallo,

sinds kort heb ik problemen met internet via de kabel. Namelijk, mijn pc geeft steeds aan dat hij niet is aangesloten terwijl het wel zo is. Soms heb ik er geen problemen mee en soms dus wel.
Ik heb ook wel draadloos maar dat is veel minder snel. Het kan uiteraard aan mijn kabel liggen, dat hij kapot is o.i.d. Maar kan het ook aan iets anders liggen? Drivers? En hoe kan ik dan drivers daarvan vinden, want met google vind ik het niet.
Ik heb een Realtek PCIe GBE Family Controller router. Andere mensen in huis hebben geen problemen met het internet via de kabel. Weet iemand waar het aan ligt?

mvg

ja probeer je computer aan te sluiten via een andere kabel bvb die van de andere mensen dan kan je kijken waar het aan legt ;)

Ik denk zelf dat het overigens toch niet aan de kabel ligt. Omdat als ik mijn kabel in mijn ps3 doe heb ik geen problemen met dat de verbindingen weg valt o.i.d. Kan het niet met drivers te maken hebben, is dat uitgesloten?

Ga naar apparatenbeheer.
Selecteer de netwerkkaart en laat zoeken of er geen updates voor de netwerkaart zijn.

Er was wel een update. Maar het probleem is nog steeds aanwezig. Misschien ligt het toch aan de kabel, maar ik vind het raar dat als ik hem in mijn ps3 doe geen problemen heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan