• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Netwerkkoppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rotrax

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Op een netwerk locatie (s) heb ik een bestand staan.

Nu is dit bestand gekoppeld aan een sheet op een andere drive (P). Wanneer ik deze gegevens inkijk heb ik geen probelemen. Ik kan immers beide drives zien.

Een ander die alleen toegang heeft tot de s drive kan ook deze gegevens inzien maar krijgt eerst een heleboel meldingen dat de netwerkkoppleing niet is te vinden.

Nu heb ik display.alerts =false geprobeerd maar het resultaat blijft hetzelfde iemand een idee

P.s.: ook zou ik graag willen dat meldingen als draaitabel is bijgewerkt niet meer worden getoond.

Hoi,

display.alerts=false, voorkomt niet dat het gekoppelde bestand niet kan worden gevonden.
Degene die de doelmap kan 'inzien', zal op zijn minst ook leesrechten moeten hebben in de bronmap. Zo niet, dan blijf hij/zij meldingen krijgen.

Succes

daar was ik al bang voor

Ja dat zat erin. een oplossing is om eerst een tussenbestand te maken (een bestand dat beiden wel zien) ik weet alleen niet of deze oplossing een schoonheidsprijs verdient.

In ieder geval bedankt voor je reactie

iemand nog een oplossing voor die andere vraag:

ook zou ik graag willen dat meldingen als draaitabel is bijgewerkt niet meer worden getoond

alvast bedankt

rotrax

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan