netwerkmappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

leandro

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Ik kan verschillende netwerkmappen niet verwijderen. Het gaat om het volgende:

We hebben op de zaak een server met 3 desktopcomputers met vaste aansluiting en een aansluiting om 4 laptops te synchroniseren met het netwerk. Ik heb vanaf een vaste aansluiting de gehele inhoud van het netwerk verwijderd. Vervolgens heb ik de laptops 1 voor 1 aangemeld / afgemeld (synchroniseert automatisch) om de wijziging door te voeren. bij offline controle van de laptops bleek het netwerkdeel (via verkenner) inderdaad leeg te zijn.

Vervolgens heb ik via de vaste aansluiting de nieuwe inhoud op het netwerk gezet en de laptops weer 1 voor 1 aangemeld / afgemeld (synchroniseert automatisch).

Wat blijkt nu? bij offline controle van de laptops (via verkenner heb ik de nieuwe inhoud van het netwerk, maar ook de oude inhoud terug (alleen de mappen; niet de bestanden)

Als ik probeer deze bestanden offline te wissen krijg ik de melding dat dat allen mag als ik verbonden ben met de server. maar breng ik deze verbinding tot stand dan zijn de oude mappen NIET zichtbaar.

Hoe verwijder ik deze "eigenwijze" mappen??

P.S.
voor het doorvoeren van de wijzigingen vanaf een vaste aansluiting zijn geen accounts aangemaakt, er is dus altijd toegang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan