Dark messenger
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2006
- Berichten
- 3
Ik heb eerder een storend probleem met een printer Canon Pixma iP3300.
De printer staat ingesteld als netwerkprinter en de USB-aansluiting zit ingeplugd in de router met printerserver. (D-Link 524UP).
Het afdrukken werkt vlekkeloos, maar telkens als er een afdruktaak gestart wordt, krijg ik , in de statusmonitor, de melding “printer reageert niet”. Opties zoals controle van de inktvoorraad werken ook niet.
Als ik de printer rechtstreeks op de laptop aansluit, dan werkt alles wel.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Alvast bedankt voor de moeite.
Vriendelijke groet
Yvan
De printer staat ingesteld als netwerkprinter en de USB-aansluiting zit ingeplugd in de router met printerserver. (D-Link 524UP).
Het afdrukken werkt vlekkeloos, maar telkens als er een afdruktaak gestart wordt, krijg ik , in de statusmonitor, de melding “printer reageert niet”. Opties zoals controle van de inktvoorraad werken ook niet.
Als ik de printer rechtstreeks op de laptop aansluit, dan werkt alles wel.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Alvast bedankt voor de moeite.
Vriendelijke groet
Yvan