Netwerkprinter draadloos via een adapter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dakaapie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2010
Goeiemiddag iedereen, wij hebben een klein probleempje thuis,

Sinds kort heeft mijn vader een netwerkprinter gekocht, een Samsung (CLX-3170 mocht dit belangrijk zijn :P).
Deze printer staat nu aangesloten op mijn computer, waardoor mijn computer dus altijd aan moet blijven staan om te printen.
Wij willen dit veranderen en daarom heeft mijn vader een andere internet adapter gekocht, een Gigaset SE365 WLAN.
Beneden staat een router, een Belkin F5D8230-4. Ook staat er een wachtwoord op het netwerk.

Wij willen dus de printer aansluiten op het netwerk via die internet adapter, probleem is, als wij klikken op printer toevoegen kan die de printer niet vinden.
Mijn vraag is dus, hoe doen we dat?

Ik heb de hele morgen het internet af lopen speuren, maar tevergeefs. :P
Heb ook toegang tot de routersite, indien nodig.
Bij voorbaat dank!

toevoegen netwerkprinter

Volgens blz. 27 van de gebruiksaanwijzing heeft de cd een installatie wizard om de printer voor te bereiden op draadloos gebruik. :confused:
Mocht je het handmatig willen doen zal je bij printer toevoegen moeten kiezen voor het installeren van een netwerkprinter en dan eventueel handmatig de printerpoort moeten configureren.

Kijk anders Hier even, Misschien maakt dat het een en ander een beetje duidelijker
Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan