netwerkprinter installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

hecosys

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2002
hallo allemaal.

ik heb van het weekend een nieuwe printer gekocht nl. hp psc 2175 all-in-one. Ik heb deze geinstalleerd op de xp computer. alles werkt perfect.

Maar we hebben ook nog een andere computer windows 98se en die wil ik ook graag op kunnen afdrukken. maar ik krijg het steeds niet voor elkaar om de printer te installeren.

bij de printer heb ik al geprobeerd om extra stuurprogramma' maar heeft het volgende aan:

het bestand psc2170_install is nodig om te installeren op wind98 cd.

maar als ik deze cd erin doe , doet hij het niet.

wat moet ik nu doen..

gr .niek

Welke cd stop je er in W98se of de HP cd. Ik denk de eerste, probeer het eens met de HP drivers cd van je printer.

hij vraag eerst naar de hp cd en daarna na de win98se. en dan vraagt hij om het bestandje psc2170_install

Probeer je hp-cdrom eens te doorzoeken met de zoekfunctie van windows. Het bestand moet op de HP cd staan.

staat er niet op en op de windows 98 ook niet!!!! waar kan ik anders het bestandje vinden

k heb al een paar keer gebeld, maar zijn in gesprek. Zijn er geen meer oplossingen ervoor..
ergens downloaden

ofzo

Ik heb HP gebeld. en die zijden dat de printer geeen netwerk ondersteund, maar ik kon wel proberen om driver van een andere printer te gebruiken en met suc6.

bedankt voor jullie moeite

k heb de deskjet 790 geinstalleerd.

gr. niek

Hallo, misschien wel een heel raar antwoord hoor die ik hier geef, maar heb je al eens gedacht aan printer delen?

Ik deel mijn printer ook met mijn oude computer die ik nog heb staan maar zelden gebruik nu ik de nieuwe heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan