Netwerkprinter print geen word document

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chardonmar

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2002
Goedenavond. Ik heb mijn printer, een Brother DCP-J315W, aan de pc hangen. Met mijn laptop heb ik hem gezocht. Nu wil ik een word document afdrukken vanaf de laptop en dit lukt niet. Maar als ik een pdf wil afdrukken dan lukt het wel. Voorheen had ik dit niet, ik snap ook niet dat dit nu ineens niet meer kan. Zou iemand daar mij mee kunnen helpen?

Vaag. Geeft de print-preview wel datgene wat moet woren geprint?
Tevens staat de juiste printer geselecteerd in de slect-printer box?

Printprobleem

Ja, ik krijg dat te zien, als ik op afdrukken klik dan zie ik ook dat balkje naar 100%, kijk dan bij het printicoontje, dan staat er 0 documenten in de wachtrij. En toch vreemd dat hij wel pdf afdrukt. Ik snap het niet en had het eerst niet.

Zijn er meer programma's waarmee je niet kunt afdrukken, of alleen Word?

Printprobleem

Nu ook ineens niet meer een pdf, gisteren nog wel. Bij pdf zag ik 1 document in wachtrij, maar printte toch niet. Op de pc, waar hij is aangesloten, daar print hij wel, gewoon goed gedeeld. Alles verwijderd en weer teruggezet. Niks, helemaal niks. Ik ben echt verbaasd want hij heeft het altijd heel goed gedaan. Het is dat ik nu weg moet want ik wil het in orde hebben. Vanavond zal ik verder gaan en misschien alles verwijderen, stuurprogramma, echt alles. Een afbeelding kan ik trouwens wel afdrukken, dit heb ik net even gedaan. Word document, ik zie het staan in de wachtrij en ineens verdwijnt de taak.

Printprobleem

Ik ben net thuis, heb alles weer verwijderd van de laptop, ik kan vanaf mijn iphone wel printen, is ook een wifi printer, het lukt me gewoon nog steeds niet, gefrustreerd ben ik nu want waarom kan ik wel een jpg afdrukken maar geen word document of een pdf, pdf kon ik vanmorgen nog wel doen, ik ben in de war :confused:

Printprobleem

Het is opgelost. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Na veel nadenken kon ik me herinneren dat er in de lijst van apparaten bij de printers ook de brother stond met (kopie) daarachter. En die mistte ik ineens. Hij stond ook niet aangegeven als netwerkprinter. Ik heb software geinstalleerd en alle goed neergezet, netwerk enzovoorts. En ja hoor, het prachtige geluid van de printer zoemde mijn oren in haha. Dus hij doet het, en ik vind dit heel erg, dat ik hier niet eerder achter ben gekomen. Ik zal dan ook zometeen de vraag als opgelost plaatsen.

Bedank voor het meedenken...
Joyce

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan