netwerkprobleem met draadloos upc router. Elke keerbij opstart moet ik verbinding mak

Status
Niet open voor verdere reacties.

hania82

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2011
Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen.
Ik heb een draadloos upc modem/router met een draadloos adapter.
En elke keer als ik mijn pc opstart maakt hij even verbinding. En daarna valt ie gelijk weg. Dan krijg ik zo'n oranje teken rechtsonder. Dan moet ik opnieuw het netwerk selecteren. En dan werkt het internet wel goed. Maar het is gewoon irritant dat ik steeds weer een netwerk moet selecteren. Hoe behoud ik de verbinding bij opstarten? Ik werk met windows 7 ultimate 64bit

groet,
Patrick

Mag ik eerst weten welk pakket jullie van upc hebben gekocht en welk type router en wat voor adapter.
Dan wil je graag verder helpen:)

Ik heb die witte modem/router van thomsom. En heb een fiber abonnement waar ik met 6mb per seconde kan downloaden. Adapter is ook van thomson. Zat erbij.
En om helemaal volledig te zijn. Ik heb een tripple pakket bij upc met hd digitale tv en telefonie erbij. maar gebruik telefoonfunctie niet.

Je hebt het over ''apdapter'' wat adapter?:confused:
Heb je alles bij het de wandcontact geinstalleerd?
Het kan zijn dat het singnaal te zwak is, hebben wij ook probleem gehad.
Er is een monteur bij ons geweest en heeft en er een nieuwe rijgdoos geinstalleerd en nu werkt alles prima.
Dus je kan upc bellen en vragen om een monteur.

nee, ik heb de adapter heel vlakbij de modem.router. uitstekende verbinding geeft ie aan. Nadat ik handmatig mn verbinding opnieuw activeer is er niks meer aan de hand. Want dan heb ik perfect stabiel internet. Maar ik moet gewoon steeds bij het opstarten van pc het juiste netwerk opnieuw selecteren, omdat de verbinding na 15 seconden wegvalt als het bureaublad er is. Weet niet wat het is. Lijkt wel of er softwarematig iets is wat de verbinding 1x uit laat schakelen.

Domme vraag, het antwoord stond al in je eerste bericht:o
Maar je kunt bij draadloze verbindingen waarvan je router instellen dat automatish onthoud.
Wifi w7  4.png
Probeer dat eens

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan