netwerkprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucia43

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2005
Hallo,

Ik ben een leek in het kader van de pc-s.
Ik gebruik XP en sinds van de week kan ik geen enkele link meer aanklikken er gebeurt niets.
Ook onderaan de balk daar staan bv nu outlook en helpmij.nl.forum daar kan ik niet op aanklikken.
Dan moet ik dit scherm eerst - doen minimaliseren.
Ook heb ik geen java srcipt ik kan niet chatten welke kan ik gratis downloaden>?

Ook heb ik een vraag ik heb adsl light via kpn maar krijg nog steeds een dikke vette foon rekening van inbelnr.internet 0676 nr.?? wat kan dit zijn/.?

groeten een nieuw leek lucia43

welkom op helpmij!

Wat betreft dat 06760 nummer, dat is een lokaal inbelnummer van je provider als je internet via een modem (met telefoontikken).

Ik neem aan dat je voordat je adsl lite had via een inbelnummer moest verbinden. Het lijkt er nu op dat je nog steeds via dat nummer inbelt.

Ik zou het stekkertje dat naar je computer loopt naar je modem eruit halen, dan kan hij in ieder geval geen verbinding maken via de telefoon. Daarna adsl lite goed instellen, want blijkbaar doet deze het nu niet.

De bovenste op het plaatje moet je uit je pc halen, de andere laten zitten. Die is voor je ADSL

rj11-45.gif

Laatst bewerkt:
hoi

Bedankt voor je antwoord maar die telefoon lijn van modem zit er niet meer in.
Het modem is nieuw gelijk gekregen bij wanadoo aanvraag.
en adsl.

Ik kan de vraag 1 beter formuleren.

bv ik wil op een start pagina kijken die site open ik via google.

Dan wil ik iets aanklikken bv bloemdecoraties dan werkt er dus niets?

ook moet een cv invullen via een cwi net krijg iedere keer een fout op de pagina ik kom daar niet op.
Er is iets mis met de instellingen lijkt me.?
Ook kan ik de cd rom van fototoestel niet meer installeren dit is allemaal van de week niet meer bereikbaar.
heet het altijd gedaan heel vreemd maar ondertussen kan ik de mooie sneeuw foto's niet op de pc krijgen en mijn mb kaart zit vol (van fototoestel)

link

ik kan die link niet aanklikken niet activeren dus.
wat is de voledige naam van de link?
luus:evil:

De naam van de thread is : kan niet doorlinken

Je kunt ook zoeken op slofje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan