Netwerkprobleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koffiewafel

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2011
Hoi leden,

Ik heb sinds kort een draadloze netwerkkaart gekocht en prima geinstalleerd. Hij vangt de draadloze netwerken ook keurig op. Ik probeer deze kaart te verbinden met mijn draadloos netwerk sinds enige tijd maar dat is nog niet gelukt. Ik heb op de andere laptops gekeken en die zeggen dat het beveiligingstype WPA-2PSK is wat ik enigzins heb aangepast. Het radiotype is 802.11G op mijn pc terwijl dit 802.11N moet zijn. Als ik WPA2-PSK instel en het wachtwoord invoer gaat het niet omdat er dan staat: 'de instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk'. Ik heb mijn firewall gecontroleerd en die staat aan. Hij is wel verbonden met openbare netwerken maar nog niet met thuisnetwerken. Als ik naar het netwerkcentrum ga en ik wil een verbinding met een netwerk maken(kan alleen als ik geen WPA-Personal heb) zegt hij dat het een openbare verbinding is.

Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen!

Ik wil zo snel mogelijk internet.
Hartelijk bedankt voor degene die mij kan helpen.

Koffiewafel.

Ik denk dat je radiotype in de router op "auto" moet zetten

Hij is automatisch opeens verbonden terwijl ik nog niks gedaan heb en ik heb internet! ik wil toch wel weten hoe je het op auto zet?

Nu heb ik opeens geen internet meer. Nu staat er weer de instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk.

Iemand help? ik heb nu wel internet gek genoeg alleen rechts onder staat nog een kruisje 'de instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk

Nu weer wel en dan weer een kruisje(internet blijft) het verschil is dan als hij verbonden is is het 802.11N en met het kruisje is het G. Hoe kan ik dit oplossen?

Hoi !

Als je op je thuisnetwerk wilt inloggen moet je de betr. netwerk-code intrommelen, en niet die WPA !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Sart - configuratiescherm - netwerkcentrum - thuisnetwerk - Instellingen voor thuisgroep weergeven en wijzigen.

Hier kun je het wachtwoord van de thuisgroep zien !

Greetz,

Harry.

Gaat niet, kheb verbinding nodig.. moet ik niet iets instellen bij de router op die pagina van je IP? daar kun je toch een en het ander veranderen. Of de cd van de router in mijn pc doen?

Hoi !

Nou snap ik je niet meer.....
Je beweert 'n aantal malen dat "de instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk".
Dat zijn nu exact de thuisnetwerk-instellingen !
Daar heeft je router toch niet mee van doen, die geeft je alleen 'n IP-adres.......

Greetz,

Harry.

Ik heb een eigen netwerk, maar daar kan hij dus niet op aansluiten omdat hij zegt: de instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk
Nu vraag ik me af hoe ik dat kan oplossen. Als ik naar thuisgroep ga kan ik er een aanmaken. Moet dit?

Hoi !

Nogmaals: als je 'n eigen netwerk hebt staan die instellingen in je PC, duidelijk ?

Het is jouw netwerk, dan ken je toch ook de inlogcode, neem ik aan.

En nu begrijp ik weer dat je geen netwerk hebt maar dan nog moet aanmaken ?

Greetz,

Harry.

Ja, dat snap ik. Het onze aangemaakte netwerk localiseert hij. dat doet hij puur automatisch. Alleen de verbinding maken lukt niet omdat: de instellingen die op de computer zijn opgeslagen niet overeenkomen met de vereisten van het netwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan