netwerksleutel draadloos Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Groenend

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2003
Op mijn computer Vista, Lan verbinding is een nieuwe netwerksleutel ingevoerd. Die wil ik ook
plaatsen in mijn computer, Windows 7, draadloos. Hoe kan ik dat doen?
Amandla

Bedoel je dat er voor je Windows Vista-computer voor WLAN-verbinding een netwerksleutel is ingevoerd, ook al maakt die computer op dit moment gebruik van een LAN-verbinding? Een netwerksleutel heb je namelijk alleen nog voor het verbinding maken met een beveiligd Wi-Fi-netwerk.

Je kan de netwerksleutel vinden door aan de rechterkant van de taakbalk op het pictogram van de WLAN-verbinding te klikken. Vervolgens klik je rechts op je Wi-Fi-netwerk en druk je op Eigenschappen. Dan ga je in het nieuw geopende venster naar het tabblad Beveiliging en klik je op Tekens weergeven. Schrijf de netwerksleutel ergens op.
Vervolgens maak je op je andere computer verbinding met het Wi-Fi-netwerk. Windows zal dan om deze code vragen.

Geachte Tobias Theebe,
Wel bijzonder zo snelle reactie. Wel bedankt. Uw antwoord stelt mij voor de vraag of ik wel naast de Lan verbinding op de Vista computer ook een draadloze verbinding toepas. Enkele dagen geleden kreeg ik geen internetverbinding. De voorlichter van de provider vroeg naar mijn netwerksleutel en gaf een nieuwe op, die ik moest invullen op mijn Vista computer. Mogelijk gebruik ik op mijn Vista computer nu ook een draadloze verbinding. Op mijn Windows 7 computer krijg ik nu vermoedelijk via een thuisnetwerk langzaam verbinding met het internet. Het zal U teveel tijd kosten om daarop in te gaan. Ik moet er bij gelegenheid maar achteraan gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan