Netwerksleutel komt niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hier binnen net toevallig een vijver staan, dus kom maar op:D

Ik heb hier binnen net toevallig een vijver staan, dus kom maar op:D

Nee, onzin... Maar ik zit gewoon echt met mijn handen in het haar. Ik ben altijd bezig met
computers van anderen, altijd met succes. En zelf heb ik werkelijk elke dag hetzelfde
probleem. Al heel wat netwerkjes staan op mijn naam, en níemand die ik ooit heb horen
klagen over een verkeerd werkend iets...

En dan ook nog eens te bedenken dat dit al mijn derde router is. Ik denk dat ik Robbert van
der Broeke maar eens ga contacteren...

Laatst bewerkt:
Als je inderdaad moeite hebt met verbinding maken, ligt het misschien aan je draadloos netwerkkaartje? Gebruik je een netwerkadapter via USB, of heb je een PCI-kaart ingebouwd (of standaard op het moederbord aanwezig)?

Als je inderdaad moeite hebt met verbinding maken, ligt het misschien aan je draadloos netwerkkaartje? Gebruik je een netwerkadapter via USB, of heb je een PCI-kaart ingebouwd (of standaard op het moederbord aanwezig)?

Ik heb een laptop met interne ABG, en een externe USB-N. Beide kaarten problemen.
Inmiddels ben ik eigenlijk zover dat ik tegen mezelf zeg dat het aan de PC ligt, anders
hadden de andere twee PC's (één met exact dezelfde netwerkkaart en één met de PCI-
versie) ook wel problemen.

Kortom, ik denk dat ik er lekker een harde schijf inplaats, hem een goede opfrisbeurt
geef en hem op Marktplaat zet. Binnenkort winstdeling en vakantiegeld, dus ik denk
dat dat wel goedkomt...

Of... Valt Vista toch niet zo in de smaak? Het is namelijk mijn enige PC met Vista.

Vista zou ook de boosdoener kunnen zijn. Kun je er Windows XP op installeren om hier gelijk uitsluitsel over te krijgen?

Vista zou ook de boosdoener kunnen zijn. Kun je er Windows XP op installeren om hier gelijk uitsluitsel over te krijgen?

Al eens gedaan. Ook toen kreeg ik met de netwerkaart die 300Mbps zou moeten
opleveren slechts 108 tot 172. Dat zegt dan dus weer wat over de PC. Maar aan
de andere kant, bij anderen thuis heb ik nooit problemen... Daarom zie ik dus
door de bomen het bos net meer...

Maar als je met Windows XP op de probleem-laptop wel gewoon verbinding krijgt, dan ligt het probleem bij Windows Vista. Router is het probleem niet (misschien wel i.c.m met Vista, maar niet los), de netwerkadapters zijn het probleem niet, Windows XP is het probleem niet, dan blijft Windows Vista over. Vista i.c.m deze router, of i.c.m met deze netwerkkaarten is het probleem dan.

Yep... Dus wat moet je dan als je bepaalde onderdelen niet alleen leuk vind maar ook simpelweg nodig hebt voor werk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan